SoftServe z Lwowa przejmuje wrocławski Coders Center

SoftServe z Lwowa przejmuje wrocławski Coders Center

Wrocław
Orzech
Orzech
REKLAMA
Ukraińska spółka z branży IT  SoftServe z Lwowa przejmuje wrocławską Coders Center – informuje Puls Biznesu za kyivpost.com. Umowa pomiędzy firmami została zawarta 17 stycznia. Jej warunki finansowe nie zostały ujawnione. 
SoftServe został założony w 1993 roku we Lwowie. Firma specjalizuje się w dostarczaniu rozwiązań technologicznych dla rozwoju oprogramowania, aplikacji oraz usług doradczych. W sierpniu 2014 roku SoftServe uruchomił we Wrocławiu Nowe Centrum Rozwoju – swoją strategiczną inwestycję w planach dalszego rozwoju.
SoftServe posiada dziś 29 centrów rozwoju i ponad 4000 pracowników na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat, każdego roku notuje podwójny zysk. SoftServe jest uznawany za najbardziej pożądanego pracodawcę na Ukrainie. W latach 2013 i 2014 został uznany za najlepszego pracodawcę na Ukrainie, a w 2011 roku przez AON Hewitt za Najlepszego Pracodawcę w Europie Środkowej i Europie Wschodniej.
SoftServe zatrudnia obecnie we Wrocławiu ponad 150 osób i co miesiąc przyjmuje kolejnych nowych pracowników. Deklarowaną w momencie wejścia do Wrocławia i uruchomienia w stolicy Dolnego Śląska swojej polskiej siedziby liczbę 200 pracowników firma powinna osiągnąć do końca bieżącego roku.
REKLAMA
SoftServe jest także aktywnie zaangażowany w działalność lokalnych grup biznesowych, jest członkiem Zachodniej Izby Gospodarczej oraz Association of Business Service Leaders (ABSL) we Wrocławiu.
Przejmowana przez ukraińską SoftServe wrocławska spółka Coders Center w ciągu ostatnich dwóch lat otworzyła cztery biura krajowe i kilka zagranicznych, m.in. w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Anglii, Szwecji i USA (biuro ulokowana na Manhattanie). Aż 95 proc. sprzedaży Coders Center osiągane było w Europie i USA. Wdraża rozwiązania Enterprise takich producentów, jak: Sitecore, Episerver, Microsoft SharePoint, Adobe Experience Manager (wcześniej Adobe CQ), Magnolia CMS. Coders Center tworzy specjalne narzędzia tzw. marketing automatition, które pozwalają usprawnić procesy sprzedażowe w internecie. Dzięki automatycznym mechanizmom zbierania i analizy danych o użytkownikach, sprzedawca może w pełni dostosować ofertę do konkretnego odbiorcy.

Ze względu na bardzo dużą liczbę nowych klientów i projektów Coders Center rozpoczęła w drugiej połowie ubiegłego roku rekrutację 150 nowych pracowników.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA