Budowa inteligentnej zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już w tym roku – będzie to zautomatyzowany, ekologiczny i najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce i w naszej części Europy.
PROFIT Development realizuje w sercu zielonej Białołęki kolejny, już trzeci etap Osiedla Hemara. To wymarzone miejsce do życia dla tych, którzy szukają komfortowej przestrzeni w spokojnej okolicy. Do sprzedaży trafiła właśnie nowa pula mieszkań powstających w ramach tego projektu.
Budowa inteligentnej zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już w tym roku – będzie to zautomatyzowany, ekologiczny i najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce i w naszej części Europy.
Budowa inteligentnej zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już w tym roku – będzie to zautomatyzowany, ekologiczny i najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce i w naszej części Europy.
Tramwaje Warszawskie ogłosiły w czwartek 7 marca przetarg na zaprojektowanie trasy tramwajowej na wschodnią część Białołęki. Budowa tej oczekiwanej przez mieszkańców dzielnicy inwestycji powinna rozpocząć się w 2028 roku.
W 2024 roku do Wilanowa dojadą tramwaje, a mieszkańcy dzielnicy będą mogli dotrzeć do centrum w 25 minut. Generalnym wykonawcą tej wielkiej inwestycji jest firma Budimex S.A. Koszt budowy to ponad 685 mln zł.
Dzięki zakupom kolejnych autobusów, tramwajów, pociągów metra i Szybkiej Kolei Miejskiej Warszawa ma najnowocześniejszą flotę pojazdów komunikacji publicznej w Polsce i naszej części Europy, a pasażerowie wysoko oceniają komunikację miejską w stolicy. Nowe wagony SKM, kolei podziemnej i niskopodłogowych tramwajów oraz elektryczne autobusy są nie tylko wygodne, ale również zeroemisyjne, przez co bezpieczne dla środowiska.
Budowa inteligentnej zajezdni tramwajowej na Annopolu dobiega końca. Po zakończeniu wszystkich prac – już w tym roku – będzie to zautomatyzowany, ekologiczny i najnowocześniejszy obiekt tego typu w Polsce i w naszej części Europy.
Tramwaje Warszawskie rozstrzygnęły przetarg na budowę pierwszej w stolicy podziemnej trasy tramwajowej. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Prace rozpoczną się w przyszłym roku.