Krakowska Bonarka przyciąga nowych najemcówMateriały prasowe

Krakowska Bonarka przyciąga nowych najemców

REKLAMA

Modernizacja Bonarki zachęca do inwestowania nowych, atrakcyjnych najemców, a wielu obecnych widząc jej znaczny potencjał przekonuje się do powiększenia zajmowanej powierzchni. Po rocznej nieobecności do krakowskiego centrum powróciła marka Patrizia Pepe HUB.

Salon z biżuterią otworzyła australijska marka Lovisa. Nowością jest również sklep oferujący odżywki i suplementy diety Olimp Store. 21 października otwarto pierwszy w Polsce salon konceptu WELL Wólczanka skierowany do młodszej grupy klientów Grupy VGR.

Zyskała również oferta gastronomiczna centrum. We wrześniu w ofercie centrum pojawił się specjały sycylijskiej kuchni Katane Gelato. Pięć marek obecnych w obiekcie przeprowadziło ostatnio gruntowne remonty salonów a sklep Notino podwoił powierzchnię sprzedaży.

– Bonarkę odwiedzana średnio ponad milion Klientów miesięcznie, a liczba ta sukcesywnie rośnie m.in. dzięki sprawnie postępującej modernizacji centrum jak i atrakcyjnej ofercie handlowej. Dzięki zmianom w przestrzeni centrum, Najemcy mają nowe możliwości aranżacji swoich przestrzeni handlowych i poszerzenia oferty – mówi Łukasz Lorencki, Asset Manager NEPI Rockcastle. – Dokładamy starań, by w Bonarce znalazły swoje miejsce zarówno uznane i lubiane sieci handlowe, jak i unikalne na skalę Krakowa sklepy – dodaje.

Pierwszy salon WELL Wólczanka w Bonarce już otwarty

Salon marki WELL Wólczanka powstał w nowym koncepcie architektonicznym. Salon jest pełen kolorów i buduje swobodną, naturalną atmosferę. Został podzielony na obszary pokoi trendowych. W każdym z nich widoczna jest ekspozycja gotowych zestawów, które pozwalają klientom na swobodny wybór produktów bez obawy o niedopasowanie poszczególnych elementów ubioru. W ofercie sklepu można znaleźć casualowe koszule, ofertę typu total look: spodnie, sukienki, spódnice czy okrycia wierzchnie. Nowe kolekcje odzwierciedlają dobrze znaną klientom Wólczanki jakość i komfort. Salon WELL Wólczanka ma powierzchnię 108 mkw.

Dla smakoszy i pilnujących diety

Katane Gelato to sycylijskie specjały. Marka powstała z pasji i wiedzy do podzielenia się smakiem prawdziwych włoskich gelato z Krakowem. Pierwsza lodziarnia i produkcja Katane powstała w Krakowie w 2011 roku, od tej pory w stolicy Małopolski działa już 8 punktów sprzedaży. Teraz mieszkańcy Krakowa smaku sycylijskich gelato mogą skosztować w Bonarce.

Kolejną nowością jest sklep Olimp Store, oferujący odżywki i suplementy diety. W bogatej ofercie można wybierać spośród produktów marek Olimp Sport Nutrition, Olimp Labs czy Biogenix, Results Nutrition oraz DNA Your Sups. Na odwiedzających czekają też konsultanci, dzięki czemu każdy Klient może liczyć na profesjonalną pomoc w doborze suplementów uzupełniających dietę czy wspierających realizację celów treningowych.

REKLAMA

Wzmocnienie oferty biżuteryjnej

W nowym butiku australijskiej marki Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, pozłacaną i z czystego złota. Uzupełnieniem oferty sklepu są ozdoby do włosów i dodatki. Salon Lovisa w Bonarce ma powierzchnię 46 mkw.

Marki modowe i perfumeria w nowych odsłonach

Na początku września został zmodernizowany salon marki z modą męską Lancerto. Powierzchnia lokalu została zwiększona do 127 mkw., a modernizacja salonu objęła lifting, przeniesienie kas, instalację nowej witryny, a także dopełnienie wnętrza nowymi meblami. Wszystko to złoży się na jeszcze lepsze i przyjemniejsze doświadczenia zakupowe krakowskich klientów Lancerto.

Z kolei salon Sizeer w Bonarce powiększył swoją powierzchnię do 224 mkw. Sklep zapewnia najlepszy streetwear oraz sneakersy kultowych marek. Sizeer to multibrand doskonały dla fanów miejskiego stylu. Marka od lat selekcjonuje najlepsze sneakersy, streetwear oraz akcesoria, wybierając przy tym tylko oryginalne produkty. W salonie można znaleźć takie marki jak: Adidas, Nike, Converse, Puma, Reebok, New Balance, Vans czy Timberland.

Po rocznej przerwie w nowej odsłonie otwarto salon włoskiej marki Patrizia Pepe HUB. Sklep o powierzchni 130 mkw. powstał w nowej kontenerowej koncepcji prezentującej kluczowe elementy każdej kolekcji z architekturą ekspozycyjną.

W ostatnim dniu września marka Pierre Cardin otworzyła w Bonarce zmodernizowany salon o powierzchni 163 mkw. Marka oferuje mężczyznom szeroki wybór kurtek, garniturów, spodni i akcesoriów, zarówno w eleganckim, jak i swobodnym, codziennym stylu.

Spektakularną metamorfozę przeszedł również salon największej perfumerii internetowej w Europie Środkowo-Wschodniej Notino. W ostatnim tygodniu września podwoił on zajmowaną powierzchnię. Sklep po remoncie zajmuje powierzchnię 360 mkw. Ultranowoczesny projekt wnętrza oraz wielkoformatowe plazmy wyświetlają treści promocyjne i edukacyjne, a dostępne dla klientów tablety podkreślają tożsamość marki, która swój sukces zbudowała dzięki internetowi.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA