Napollo kupiło od Genesis Property projekt parku handlowego w GostyniuMateriały prasowe

Napollo kupiło od Genesis Property projekt parku handlowego w Gostyniu

Orzech
Orzech
REKLAMA

Projekt parku handlowego o powierzchni najmu ok. 9 000 mkw. zmienił w ubiegłym tygodniu właściciela. Gostyński obiekt zasilił portfolio firmy Napollo, która sukcesywnie powiększa skalę swojego działania rozwijając koncepty handlowe pod marką N-PARK w całym kraju.

Parki handlowe funkcjonujące pod szyldem N-PARK to wygodne miejsca zakupów dla lokalnych społeczności. Zlokalizowane są zarówno na terenie osiedli mieszkaniowych w większych ośrodkach miejskich, jak i w mniejszych miejscowościach dostarczając mieszkańcom niezbędnej, nowoczesnej oferty handlowej i usługowej. Za kompleksowe przygotowanie inwestycji w Gostyniu odpowiada Genesis Property. Nowy inwestor może w zasadzie rozpoczynać prace budowlane.

Genesis Property to firma deweloperska i inwestycyjna dostarczająca na rynki polskich miast elastycznych nieruchomości handlowych w postaci parków handlowych i wolnostojących handlowych pawilonów oraz kameralnych inwestycji mieszkaniowych. Poza projektem w Gostyniu firma aktualnie rozwija cztery parki handlowe o łącznej powierzchni wynajmowalnej ponad 25 000 mkw. zlokalizowane w Ropczycach, Brzezinach, Rogoźnie i Żaganiu.

Park handlowy w Gostyniu zostanie otwarty w I kwartale 2024 roku.

Obok kompleksu handlowego powstaje również parking na około 300 samochodów. Nieruchomość zlokalizowana jest przy skrzyżowaniu ulic Zachodniej i Leszczyńskiej w Gostyniu tuż przy drodze krajowej numer 12, co gwarantuje doskonałe połączenie z istniejącą infrastrukturą komunikacyjną i łatwy dostęp do nieruchomości zarówno mieszkańcom miasta (Gostyń zamieszkuje około 20 000 osób), jak i mieszkańcom okolicznych miejscowości.

REKLAMA

Wśród najemców, którzy otworzą swoje sklepy w nowym obiekcie handlowym, znajdą się między innymi: Biedronka, Rossmann, Pepco, Dealz, Kaes czy też Smyk.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

– Gostyń to miasto, w którym brakuje nowoczesnych powierzchni handlowych, a co za tym idzie lubianej przez konsumentów oferty sieciowych marek. Aby zrobić zakupy w takich sklepach, mieszkańcy musieli udawać się do większych ośrodków miejskich, a to zabierało im czas i wiązało się z dodatkowymi kosztami. Dzięki nowemu obiektowi i jego bogatej ofercie mieszkańcy miasta i jego okolic będą mogli najpotrzebniejsze zakupy zrobić w swoim bezpośrednim sąsiedztwie. Parki handlowe to wyjątkowe aktywa, które dla wielu lokalizacji stanowią nie tylko centra handlowe i usługowe, ale także miejsca spotkań i integracji lokalnych społeczności. Widzimy, że potencjał mniejszych nieruchomości handlowych i mniejszych ośrodków miejskich jest coraz szerzej dostrzegany przez wielu najemców w tym także tych, którzy do tej pory byli obecni jedynie w dużych galeriach handlowych zlokalizowanych w centralnych punktach większych miast. Najemcy ci wprowadzają na rynek koncepty handlowe dostosowane do wymagań lokalnych społeczności. Parki handlowe to także ważne ogniwo łańcucha dostaw dla tych sieci, które obok handlu naziemnego prowadzą także działania w Internecie. Sklepy zlokalizowane w rozwijanych przez nas obiektach pełnią rolę tak zwanych pick-up pointów dla osób, które zamówiły towary przez sieć. – mówi Juliusz Wawrzyniak, Prezes firmy Genesis Property.

– Parki handlowe rozwijane przez Napollo pod marką N-PARK z założenia powstają, aby zaspokoić pierwsze potrzeby lokalnych społeczności w odniesieniu do produktów i usług, ale także, aby dostarczyć funkcji dodatkowych w tym rekreacyjnych czy gastronomicznych. Każdorazowo uważnie analizujemy lokalne uwarunkowania, aby finalny kształt nieruchomości i jego oferta w możliwie największym stopniu wpisywała się w lokalne uwarunkowania w tym w oczekiwania mieszkańców. Współpraca z wyspecjalizowaną w lokowaniu i rozwijaniu parków handlowych firmą, jaką jest Genesis Property, gwarantuje nam pozyskanie do naszego portfolio obiektów spełniających nasze oczekiwania związane z budową wartości dla wszystkich zaangażowanych w realizację takich projektów stron: mieszkańców, najemców oraz inwestorów. Portfolio Napollo obejmuje obecnie 17 obiektów handlowych, galerii i parków handlowych, które dostarczają na rynki ok. 105 000 mkw. powierzchni najmu. – podkreśla Krzysztof Elsner, Członek Zarządu, Grupa Napollo.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA