Nowe koncepty Massimo Dutti i Oysho w Westfield MokotówMateriały prasowe

Nowe koncepty Massimo Dutti i Oysho w Westfield Mokotów

Orzech
Orzech
REKLAMA

W centrum handlowym Westfield Mokotów, jednym z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, początek roku przyniósł m.in. otwarcie salonów Massimo Dutti i Oysho w nowych lokalizacjach. Większa przestrzeń oraz nowe aranżacje to tylko niektóre zmiany jakie czekają na miłośników tych marek Grupy Inditex.

Ostatnie miesiące w Westfield Mokotów obfitowały w zmiany – w centrum pojawiły się zupełnie nowe marki i koncepty, a niektóre z tych już dobrze znanych zmieniły lokalizację lub aranżację przestrzeni tak by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby Klientów. Massimo Dutti i Oysho dołączyły do tej drugiej grupy i teraz można je znaleźć w nowych, większych przestrzeniach. Najnowszy wizerunek i koncepcja sklepów pozwalają zaoferować Klientom wyjątkowe modowe doświadczenie.

Nowy salon Massimo Dutti został zaprojektowany tak, aby wzmocnić wizerunek marki. Czyste i neutralne wnętrza, z nutą ciepła płynącą z drewnianych mebli i naturalnych odcieni tkanin, zostały zaprojektowane tak, aby maksymalnie wyeksponować produkty.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Odmieniony butik Oysho utrzymany jest w stylu minimalistycznym. Jasna przestrzeń, oświetlona najnowocześniejszymi lampami LED, wraz z drewnianymi meblami tworzą ciepłe i przyjemne otoczenie. Uwagę klientów sklepu zwróci również szeroki wybór kolekcji sportowych.

REKLAMA
Materiały prasowe
Materiały prasowe

W najbliższym czasie do Westfield Mokotów zawitają kolejne nowości, niektóre z nich związane również z markami Grupy Inditex.

O galerii handlowej Westfield Mokotów:

Westfield Mokotów to nowoczesne centrum handlowe położone w jednej z najbardziej prestiżowych dzielnic Warszawy. Centrum, należące do Unibail-Rodamco-Westfield, w maju 2012 r., na podstawie audytu międzynarodowej firmy SGS, zdobyła odznaczenie czterech gwiazdek. To dowód dbałości o nienaganną jakość na każdym etapie relacji pomiędzy centrum i Klientem. Na powierzchni trzech pięter centrum handlowego mieści się około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Dzięki lokalizacji i wysokiej jakości oferowanych usług Westfield Mokotów jest uważane za jedno z najbardziej prestiżowych i odnoszących największe sukcesy rynkowe centrów handlowych w Polsce.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA