REKLAMA
Znaleziono 135 wyników
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Handel w mniejszych miastach w rozkwicieartykuł
Pokaż artykuł
Handel w mniejszych miastach w rozkwicie
W 2022 roku inwestorzy działający na rynku handlowym w Polsce chętniej wybierali małe miasta (do 100 000 mieszkańców). Nowa podaż w tych ośrodkach miejskich wyniosła 60% całkowitego wolumenu, a dzięki temu zasoby małych miast są obecnie na porównywalnym poziomie, co tych średniej wielkości (100 000-400 000 mieszkańców). W dalszym ciągu największym zainteresowaniem inwestorów cieszyły się obiekty handlowe o małej skali, tj. parki handlowe oraz projekty typu strip mall. Od strony inwestycyjnej wolumen transakcji nieruchomości handlowych wzrósł o ponad 60% w porównaniu z 2021 rokiem.
Co słychać na rynku powierzchni magazynowych w woj. łódzkim?artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na rynku powierzchni magazynowych w woj. łódzkim?
Rynek magazynowy w województwie łódzkim to od lat, po województwach mazowieckim i śląskim, trzeci co do wielkości region przemysłowo-logistyczny w Polsce. Na koniec 2023 r. całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni magazynowej wyniosły tu 4,5 mln mkw., co stanowiło 14 proc. zasobów kraju. Co istotne, w ostatnich 5 latach rynek w woj. łódzkim powiększył się o 74 proc., a największy wzrost odnotowano w latach 2019 i 2022.
[Polska] Znakomite półrocze na rynku magazynowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Znakomite półrocze na rynku magazynowym w Polsce
Rynek rejestruje bardzo silny popyt na powierzchnie magazynowo-przemysłowe. Nadal dominują najemcy z...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.
Pomimo wprowadzenia częściowego zakazu handlu w niedzielę rozwój rynku powierzchni handlowych w Pols...
[Kraków] Apartamenty "Nowa Bonarka"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Kraków] Apartamenty "Nowa Bonarka"
Kraków, Podgórze, Klonowica
Rodzinne Żernikiinwestycja
Pokaż inwestycję
Rodzinne Żerniki
Wrocław, Fabryczna, Rezedowa/Basi Wołodyjowskiej
[Polska] Rekordowa aktywność najemców na polskim rynku magazynowymartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rekordowa aktywność najemców na polskim rynku magazynowym
Firma doradcza JLL podsumowała 2015 r. na rynku nieruchomości magazynowo-przemysłowych w Polsce.
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Potrzeba lokalności kształtuje rynek handlowy w Polsce
Po oddaniu ponad 319 tys. mkw. GLA powierzchni, całkowita podaż w sektorze centrów handlowych na koniec 2022 roku wyniosła ponad 12,7 mln mkw. GLA, a nasycenie powierzchnią osiągnęło 327 mkw. na 1 000 mieszkańców. Rok 2022 zapamiętany zostanie jako rok licznych wyzwań dla branży handlowej. Wojna w Ukrainie, wzrost cen surowców oraz wysoka inflacja miały znaczący wpływ na zmniejszenie wydatków Polaków na zakupy oraz usługi, a co za tym idzie, również na kondycję firm handlowych. Z drugiej jednak strony wielu deweloperów oraz sieci handlowe sprostało tym wyzwaniom i z sukcesem dostosowało się do nowych warunków.
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
[Łódź] Łódź w budowieartykuł
Pokaż artykuł
[Łódź] Łódź w budowie
Atrakcyjność inwestycyjna Łodzi rośnie, co znajduje odzwierciedlenie w bardzo dobrych wynikach notow...
[Rzeszów] Budynek Mieszkalny, ul. Wieniawskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Rzeszów] Budynek Mieszkalny, ul. Wieniawskiego
Rzeszów, Zalesie, Wieniawskiego
Villa Park Gdańskinwestycja
Pokaż inwestycję
Villa Park Gdańsk
Gdańsk, Jasień, Jasińskiego
[Polska] Walka deweloperów na promocjeartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Walka deweloperów na promocje
Nowe mieszkania sprzedają się świetnie, ale ofert na rynku szybko przybywa. U progu jesieni, jak się...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Ogrody Ołtaszyn"
Wrocław, Krzyki
REKLAMA