Action najemcą N-Parku przy ul. Maślickiej we Wrocławiuźródło: materiały inwestora

Action najemcą N-Parku przy ul. Maślickiej we Wrocławiu

Wrocław
Kajtman
Kajtman
REKLAMA
Sklep Action zajmie powierzchnię ok. 900 mkw. Będzie to jedna z pierwszych placówek we Wrocławiu, obecnie na terenie Polski działa blisko 30 salonów. Otwarcie parku handlowego N-Park przy ul. Maślickiej, którego inwestorem jest Napollo, zaplanowane jest na III kwartał tego roku.
N-Park przy ul. Maślickiej to drugi park handlowy pod tą marką we Wrocławiu – pierwszy został otwarty w listopadzie 2017 r., przy ul. J. Gagarina. Obok nowego centrum, które powstaje między ulicami Maślicką i Królewiecką, zaplanowane są parking naziemny oraz stacja benzynowa Orlen. W sąsiedztwie został już uruchomiony sklep z kategorii DIY. 
Na powierzchni najmu ok. 5500 mkw. zaplanowanych jest 13 lokali handlowo-usługowych oraz gastronomia. Wśród najemców znajdują się m.in. Stokrotka, Rossmann, KiK i KFC, Domino’s oraz Fitness Academy. Nowo podpisana umowa najmu z marką Action opiewa na ok. 900 mkw.
Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont niespożywczy. Sklepy pod tą marką z sukcesem działają w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii i od 2018 r. Polsce. Action wyróżniają najniższe ceny i zaskakujące nowości. Znak rozpoznawczy marki to produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. W sklepach Action można znaleźć ponad 6000 rożnych towarów, a asortyment co tydzień wzbogacany jest o ponad 150 nowych produktów. Action sprzedaje towary znanych marek, jak i produkty pod własną marką. 
REKLAMA
N-Park to wygodne zakupu i potrzebne usługi blisko domu klienta. Centrum powstaje w otoczeniu zabudowy mieszkaniowej, z ponad 33 tys. osób znajdujących w bezpośredniej strefie oddziaływania obiektu, tj. do 10 minut drogi – mówi Dorota Beltrani, dyrektor ds. komercjalizacji w Napollo. – Z uwagi na lokalizację oraz otoczenie konkurencyjne, oferta jest silnie sprofilowana na codzienne zakupy dla całej rodziny i gastronomię. Szeroki asortyment marki Action bardzo dobrze wpisuje się w ten charakter. Oferta skoncentrowana na wybranych grupach produktowych, zawsze w korzystnych centrach, wpływa na atrakcyjność całego obiektu w kontekście codziennych okazji zakupowych – dodaje Dorota Beltrani. 
Pod koniec ubiegłego roku firma Napollo uruchomiła pierwszy N-Park w aglomeracji warszawskiej, na granicy Starej Iwicznej i Piaseczna. Wśród najemców centrum znalazły się m.in. takie marki jak: RTV EURO AGD, Super-Pharm, Smyk, Pepco, Jysk, Martes Sport, Pizza Hut czy LUX MED. W tym roku prócz Wrocławia, nowy N-Park zostanie uruchomiony również w Warszawie. W następnych dwóch latach zaplanowane są otwarcia N-Parków m.in. w Gdańsku i na granicy Wrocławia i Łanów.
Źródło: materiały prasowe

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA