Miasto

Popularne miasta

Wrocław

  • 1757 inwestycje
  • 7263 wiadomości
  • 4541 ogłoszeń
  • 275 firm

Kraków

  • 1490 inwestycje
  • 4576 wiadomości
  • 3 ogłoszeń
  • 125 firm

Warszawa

  • 436 inwestycje
  • 3656 wiadomości
  • 3 ogłoszeń
  • 153 firm

Poznań

  • 303 inwestycje
  • 1146 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 52 firm

Katowice

  • 255 inwestycje
  • 1734 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 27 firm

Lublin

  • 193 inwestycje
  • 1333 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 14 firm

Gdańsk

  • 121 inwestycje
  • 1093 wiadomości
  • 1 ogłoszeń
  • 14 firm

Łódź

  • 82 inwestycje
  • 892 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 28 firm

Białystok

  • 72 inwestycje
  • 364 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 31 firm

Szczecin

  • 69 inwestycje
  • 635 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 18 firm

Bydgoszcz

  • 36 inwestycje
  • 290 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 11 firm

Toruń

  • 28 inwestycje
  • 365 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 3 firm

[Gdańsk] Advertis dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku Gdańsk

1 0 0 70
Advertis
wiadomość dodana
przez Advertis
Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, foto: Roman Jocher  
Zespołowi Advertis powierzono projekt, produkcję oraz montaż kompleksowego systemu informacji wizualnej budynku muzeum.

Na mocy umowy zawartej z generalnym wykonawcą obiektu – konsorcjum firm: Warbud SA, Hochtief Polska S.A., Hochtief Solutions AG, pod nazwą Warbud - Hochtief - Muzeum II WŚ s. c. Advertis wykona oznaczenia części wystawienniczej, administracyjnej oraz socjalnej Muzeum II Wojny Światowej usytuowanego nad Motławą, przy ulicy Wałowej. Prace obejmą powierzchnię dziewięciu pięter budynku, przestrzeń parkingu oraz oznaczenia zewnętrzne (pylony podświetlane i tablice informacyjne).

W procesie projektowania systemów oznaczeń obiektów muzealnych niezwykle istotna jest dbałość o widoczność nośników, które mają sprawdzić się w sytuacji dużego natężenia zwiedzających. Informacja wizualna musi być czytelna dla szerokiej grupy odbiorców, niezależnie od wieku i narodowości. To kluczowy element przekładający się bezpośrednio na funkcjonalność tego typu obiektów użyteczności publicznej – mówi Marcin Wnuk, prezes zarządu Advertis.

Wśród ponad sześciuset nośników znajdą się tablice podwieszane, tablice naścienne, tabliczki przydrzwione, semafory oraz pylony, których celem jest ułatwienie poruszania się po rozbudowanej przestrzeni gmachu. Dominującym materiałem będzie czarna stal, dzięki której wszystkie elementy stanowiły będą wyrazisty motyw wkomponowany w estetykę budynku.

Zakończenie prac związanych z wdrożeniem systemu informacji wizualnej w Muzeum II Wojny Światowej zaplanowana została na pierwszy kwartał 2017 roku.
dodano: 2017-01-12 12:03:14