Operator logistyczny OL&D Poland, oferujący kompleksowe usługi klientom z różnych branż m.in. wyposażenia wnętrz, artykułów dziecięcych, energetycznej, audio i systemów akustycznych, swój pierwszy magazyn ulokował we Wrocławiu w 2018 roku.
Zarządca infrastruktury kolejowej w Polsce, spółka Polskie Linie Kolejowe, zmienia rozkład jazdy 10 grudnia 2023 roku. Od tego dnia na Dolnym Śląsku przybędzie pociągów.
Na trzech liniach obsługujących gminę Długołękę i Wrocław od środy 8 listopada będzie można korzystać z nowego hybrydowego autobusu Mercedes Citaro. Będzie kursował na liniach strefowych 911, 921 i 924.
Kierowcy mogą od wtorku, 20 grudnia korzystać z północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, czyli nowo wybudowanej drogi wojewódzkiej między Łanami a Długołęką. Trasa pozwoli odciążyć komunikacyjnie centrum miasta, a dzięki połączeniu z trasą S8 i Autostradową Obwodnicą Wrocławia ułatwi podróżowanie oraz przejmie ruch tranzytowy.
Kolejny odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, pomiędzy Łanami a Długołęką, jest już gotowy do otwarcia. Zostanie oficjalnie udostępniony kierowcom we wtorek, 20 grudnia. Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
Jak informuje inwestor – Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK), zaawansowanie prac na budowie północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) pomiędzy Łanami a Długołęką wynosi aktualnie ponad 71% (stan na 1 czerwca). Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.