Bricomarché podsumowuje realizację celów ekspansji po I kwartale. Od stycznia 2024 r. na mapie Polski pojawiło się 11 nowych sklepów sieci „dom i ogród”. Tym samym sieć zrealizowała już ponad 40 proc. rocznego planu otwarć.
Ekspansja sieci Bricomarché trwa – do listy sklepów dołączył punkt w Jaworznie, stanowiący 15. sklep w woj. śląskim oraz lokal w Lubinie, który jest 19. punktem Bricomarché w woj. dolnośląskim.
Bricomarché, francuska sieć marketów typu „dom i ogród”, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na polskim rynku i 28 lutego otworzyła dwie nowe placówki.
Grupa Muszkieterów, odpowiedzialna za rozwój sieci supermarketów spożywczych Intermarché oraz sklepów typu „dom i ogród” Bricomarché, podpisała umowę najmu w GLP Poznań I Logistics Centre na kolejną dekadę. Sieci handlowe korzystają tutaj z 82 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni magazynowej i biurowej.
Zarządzająca siecią Bricomarché Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję i otwiera 12. punkt w woj. podkarpackim. Nowa placówka funkcjonuje od 31 stycznia i jest pierwszym sklepem sieci supermarketów „dom i ogród” w Łańcucie.
W środę 17 stycznia br. Bricomarché uruchomiło w Sędziszowie Małopolskim swój pierwszy nowy market w 2024 roku. Będzie 11. sklepem sieci supermarketów „dom i ogród” w województwie podkarpackim i 194. w Polsce. Tym samym sieć kontynuuje ekspansję, jednocześnie umacniając silną pozycję marki na polskim rynku DIY.
Bricomarché, sieć supermarketów „dom i ogród” kontynuuje ekspansję i otwiera 191 punkt w Polsce. Nowy sklep startuje 8 listopada br., mieści się w Garwolinie (woj. mazowieckie). Otwarcie to kolejny krok na dynamicznej ścieżce rozwoju szyldu, umacniający silną pozycję marki na polskim rynku DIY.