REKLAMA
Napisz komentarz
Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu ogłosiła przetarg na budowę nowej drogi wojewódzkiej 372, łączącej węzeł A4 Bielany Wrocławskie z Wrocławiem. Ta nowa infrastruktura komunikacyjna będzie stanowiła istotne połączenie dla miejscowości na południowych obrzeżach stolicy Dolnego Śląska, tworząc prawie 4-kilometrowy odcinek trasy.
13
Pokaż starsze komentarze
GośćWpięcie w Karkonoską na PD przez dwa ronda. Co za beznadziejny pomysł. Tylko jedna kładka i to ze schodami, przez dwie jezdnie. Boże jakie to jest dziadostwo ten projekt.
GośćNajzabawniejsze jest to, że tyle razy mieszkańcy Wysokiej mówili, że na działce zarezerwowanej pod budowę drogi nie ma miejsca na obwodnicę, jest miejsce na drogę lokalną - nikt nie chciał słuchać, "miejsca jest wystarczająco" - mówili. A teraz okazuje się że będą wywłaszczać okoliczne działki bo.... jest za mało miejsca. No ale kto bogatemu zabroni płacić "godziwe odszkodowania".
Zaloguj aby dodać komentarz
Mariusz Jasiński
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Mariusz Jasiński
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Mariusz Jasiński
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Mariusz Jasiński
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jest szansa, że po wielu latach oczekiwań uda się w końcu zakończyć budowę Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Ostatnim odcinkiem, który brakuje do zamknięcia ringu drogowego wokół stolicy Dolnego Śląska, jest odcinek, który połączy aleję Karkonoską z ulicą Grota Roweckiego i będzie przebiegać przez miejscowość Wysoka.
8
Pokaż starsze komentarze
MarcinTutaj bardziej na miejscu są pytania typu, kto wydał pozwolenie na budowę tych osiedli, szkoły, przedszkola, skoro od wielu lat jest wiadome, że ta droga będzie tam budowana? I "ten ktoś" powinien teraz sfinansować przeniesienie zespołu żłobko-przedszkolno-szkolnego w inne miejsce. Druga sprawa to marudzenie naiwnych ludzi, którzy pomimo powszechnej informacji o budowie tej drogi w przyszłości, kupili tam działki i mieszkania. Tu niesety nie widzę podstaw do jakiejkolwiek  rekompensaty.
AlexSuper powinna być 15lat temu
Zaloguj aby dodać komentarz
9
Pokaż starsze komentarze
PrzemoJakim trzeba być ułomem, żeby wytoczyć obwodnicę przez środek osiedla, obok boiska, toru konnego? U nas nie istnieje planowanie przestrzenne, każdy buduje jak chce i gdzie chce. Czy zajmują się tym misiewicze? Rozumiem mieszkańców tego osiedla, bo mieli prawo zakładać, że Polska to nie jest dziki kraj i nikt im 4 pasmówki pod oknem nie pociągnie. A wystarczyłoby ominąć Wysoką, jest dużo przestrzeni między autostradą a Wysoką.
PrzemoCzy ktoś może mi pokazać precyzyjnie wytyczoną trasę czeską przez Wysoką? Linia widoczna na mapie MPZP nie pokrywa się z innymi mapami. Jedyne co się zgadza to, że przechodzi przez to osiedle. A ja chcę kupić mieszkanie w Wysokiej i nie wiem jak blisko będzie ta obwodnica.
Zaloguj aby dodać komentarz
Nie ma szczęścia budowa ostatniego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, tak wyczekiwanej przez mieszkańców stolicy Dolnego Śląska i okolicznych miejscowości inwestycji. Czy kolejny termin rozpoczęcia realizacji odcinka pomiędzy ul. Grota-Roweckiego i al. Karkonoską (Bielany Wrocławskie) znów zostanie przesunięty w czasie?
20
Pokaż starsze komentarze
123Widzisz, niektórzy sprawdzali w urzędach MPZP i jest różnica pomiędzy drogą lokalną a "obwodnicą". Plany dotyczyły drogi lokalnej - sprawdź informacje z Urzędu w Kobierzycach i nikt nie ma nic przeciw drodze lokalnej o odpowiednim do tego standardu natężeniu ruchu, a "obwodnica" z czterema pasami ruchu... to zupełnie inna bajka.
aiksturDroga lokalna z czterema pasami ruchu. Kupujesz działkę na obrzeżach miasta. Wiesz, że będzie tam droga planowana od lat. Łączy ona Długołękę z Bielanami i wydaje Ci się, że ruch będzie na niej jak u Stacha za stodołą. Widziały gały co brały.
Zaloguj aby dodać komentarz
Dobiega końca budowa kolejnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW) od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do drogi wojewódzkiej nr 395 (do ronda Żerniki Wrocławskie) i do granicy Wrocławia (ul. Buforowa).
5
Pokaż starsze komentarze
BsjKiedy oddany zostanie odcinek północny?
VisA widziałeś kiedyś aby ktoś wpadł na pomysł przecięcia najbardziej zakorkowanej ulicy w Europie linią linią kolejową z rogatkami? Albo aby obszar wielopasmowego skrzyżowania przeciąć linią kolejową i nie zsynchronizować jej z sygnalizacją świetlną na owym skrzyżowaniu? Obie rzeczy się wydarzyły 2 km stamtąd, na Zwycięskiej. Nasi "spece" są zdolni do wielu bezsensownych rozwiązań... Czytałem, że mają wszystkie zgody i w tym roku chcą rozpisać przetarg na ostatni, południowy, odcinek.
Zaloguj aby dodać komentarz
Kierowcy mogą od wtorku, 20 grudnia korzystać z północnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, czyli nowo wybudowanej drogi wojewódzkiej między Łanami a Długołęką. Trasa pozwoli odciążyć komunikacyjnie centrum miasta, a dzięki połączeniu z trasą S8 i Autostradową Obwodnicą Wrocławia ułatwi podróżowanie oraz przejmie ruch tranzytowy.
1
VisA kiedy najbardziej burzliwy - i jednocześnie najistotniejszy - odcinek południowy?
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
0
Zaloguj aby dodać komentarz
TenTypgość
Obwodnica super, szkoda tylko że brakuje jakiegokolwiek stacji paliw po drodze, osoby wyjeżdżające z mniejszych miejscowości muszą najpierw jechać do Wrocławia zatankować aby potem wrócić na obwodnicę.. w takim przypadku lepiej jechać przez miasto, zamiast się wracać na obwodnicę.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Kolejny odcinek Wschodniej Obwodnicy Wrocławia, pomiędzy Łanami a Długołęką, jest już gotowy do otwarcia. Zostanie oficjalnie udostępniony kierowcom we wtorek, 20 grudnia. Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
Łany
+19
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Zakończyła się budowa ważnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia od skrzyżowania z ul. Grota-Roweckiego do Ronda w Żernikach Wrocławskich i ul. Buforowej. Dziś trasa ta została oficjalnie otwarta dla ruchu. Powstanie całej WOW znacznie ułatwi podróżowanie południowymi i wschodnimi obrzeżami Wrocławia, a także wpłynie na zmniejszenie korków w mieście.
1
Absurdy drogowePrzejście dla pieszych przez dwa pasy i brak sygnalizacji? Co to za obwodnica, co ma pełno znaków A-7? Obwodnicą się jedzie bez hamowania co kilkaset metrów tak jak na AOW!
Zaloguj aby dodać komentarz
Bardzo dobre informacje dotyczące Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Uda się jednak jeszcze w tym roku otworzyć dla kierowców oba wybudowane i gotowe, kolejne odcinki tej trasy.
2
farciarzNajwiększe miasto w regionie, a obwodnica jedno-pasmowa. Kto do tego dopuścił?  W Wałbrzychu czy Szczecinie by się wstydzili coś takiego zrobić, a co dopiero w stolicy Dolnego Śląska. Mam nadzieje, że chociaż obiekty info. typu wiadukty czy mosty zrobili na dwa pasy... one zresztą powinny być już w fazie realizacji. Po tylu latach opóźnień.  Róbcie szybko drugi pas, bo będzie katastrofa...
JMSMapa (ostatni rysunek) pokazuje południowy odcinek, który dochodzi dalej niż faktycznie wybudowany (rysunek wyżej). Wszak 2,5 kilometrowy fragment kończy się na wysokości Grota-Roweckiego. Warto by podpisać aby nie wprowadzać czytelników w błąd.
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jakub Zazula
+6
0
Zaloguj aby dodać komentarz
W niedzielę, 13 listopada mają zakończyć się według harmonogramu inwestycji, prace na budowie kolejnego odcinka Wschodniej Obwodnicy Wrocławia (WOW), pomiędzy miejscowościami Łany a Długołęką. Następnie generalny wykonawca, firma Kobylarnia (lider konsorcjum) ma przekazać ten odcinek drogi przedstawicielom Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, który odpowiedzialny jest za procedurę odbiorową. To, kiedy ten odcinek zostanie dopuszczony do ruchu i kiedy pojadą nim pierwsi kierowcy, zależy właśnie od tego urzędu.
6
Pokaż starsze komentarze
dupaObwodnicą się nie pojedzie bo będzie cała stała w gigantycznym korku. Gratyluje pomysłu po 1 pasie w obie strony!
KierowcaKierowcaodbierajcie sobie ile chcecie ale odblokujcie dwa pasy miedzy Mirkowem a Długołęką!!! Dość już się wystaliśmy w korku!
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+8
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
2
lucusna niecały miesiąc przed oddaniem nie wiadomo czy będzie w terminie ?Jakieś kpiny!!!!
SilvWkolko ten sam artykuł. Nic nowego.
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+16
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+17
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach "Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020". Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK).
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Koszt całej inwestycji to 164,7 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Inwestorem jest Dolnośląska Służba Dróg i Kolei (DSDiK). Zaawansowanie robót wynosi aktualnie 73,7%.
3
Pokaż starsze komentarze
GggBezsensowna droga z jednym pasem. Po co budować takie coś? Generator korków.
koloTo lepiej przez miasto rozumiem tam korków niema przecież ...... Jeden , no jeden ale lepiej tyle jak w ogóle. nie słyszałem o wielkich korkach na odcinku od Dobrzykowic do Żernik - a też jest głównie jeden pas. Zawsze musi być ktoś kto musi sobie pomarudzić.
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+16
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
+18
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA