Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otworzyła oferty w ponownym przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej dla ok. 2-kilometrowego odcinka drogi S17 w okolicy Hrebennego. W przyszłości będzie to dojazd do planowanego terminala na granicy z Ukrainą.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) zakończyła ocenę ofert w przetargach na zaprojektowanie i budowę dwóch odcinków drogi S17 Piaski – Łopiennik oraz Krasnystaw – Izbica, o łącznej długości 35 km. Za najkorzystniejsze uznane zostały oferty złożone przez firmy Intercor oraz Mostostal Warszawa.
Do wojewody lubelskiego trafiły wnioski o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla budowy dwóch odcinków drogi S17 Zamość Południe - Tomaszów Lubelski Północ i Tomaszów Lubelski Południe - Hrebenne. Po wydaniu decyzji będą mogły rozpocząć się prace w terenie.
Kierowcy mogą już korzystać z docelowej obwodnicy Tomaszowa Lubelskiego w ciągu drogi ekspresowej S17. To pierwszy z oddanych odcinków tej trasy od Piask pod Lublinem do granicy z Ukrainą w Hrebennem.
Do Wojewody Lubelskiego trafił wniosek o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla odcinka drogi S17 Zamość Wschód - Zamość Południe. Wydanie tej decyzji umożliwi rozpoczęcie budowy.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) szuka wykonawców S17 między Piaskami a Zamościem, o łącznej długości ok. 45 km. Ogłoszono przetargi na projekt i budowę trzech odcinków: Piaski - Łopiennik, Krasnystaw - Izbica, Izbica - Zamość Sitaniec.
W poniedziałek 28 listopada 2022 r. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowy na zaprojektowanie i budowę dwóch odcinków drogi ekspresowej S17 w województwie lubelskim: Zamość Południe - Tomaszów Lubelski Północ oraz Tomaszów Lubelski Południe - Hrebenne. Tym samym cała droga ekspresowa z Zamościa do granicy z Ukrainą w Hrebennem jest już w realizacji – informuje Ministerstwo Infrastruktury.
Odcinek obwodnicy Lublina za 660 mln zł oddany do ruchu
Oddano do użytku północną część obwodnicy Lublina - ostatnie z pięciu zadań, na jakie podzielono budowę całej trasy. Odcinek pomiędzy węzłami Lublin Sławinek i Lublin Rudnik połączył funkcjonujące już pozostałe fragmenty obwodnicy, a jego budowa pochłonęła łącznie ok. 660 mln zł.
W piątek o 13 ma zostać otwarta obwodnica Lublina. W końcu miasto będzie mogło odetchnąć. Sznury tirów jadących Witosa, Tysiąclecia i Solidarności właśnie przechodzą do historii. Już nie będą musiały wjeżdżać do miasta
Otwarto wschodnią część obwodnicy Lublina w ciągu drogi ekspresowej S17 - pomiędzy położonym na przecięciu z DK19 węzłem Lublin Rudnik a funkcjonującym już wyjazdem z miasta w stronę Piask. Łączna wartość inwestycji to blisko 830 mln zł - czytamy na portalu wnp.pl
Budimex wygrał przetarg na obwodnicę Lublina za 424 mln zł
Oferta Budimeksu została wybrana przez GDDKiA jako najkorzystniejsza w przetargu na budowę zachodniej obwodnicy Lublina w ciągu drogi ekspresowej S19. Wartość oferty wynosi blisko 424 mln zł brutto.
Ekspresowa wylotówka z Lublina w stronę Warszawy otwarta
W czwartek oddano do użytku trasę pomiędzy węzłami Jastków i Lublin Sławinek wraz z łącznikiem do przedłużonego miejskiego odcinka al. Solidarności - poinformowała GDDKiA. Dwa kolejne odcinki S17, stanowiące północnowschodnią obwodnicę Lublina, mają zostać otwarte w przyszłym miesiącu.
Gotowa jest już nowa droga wylotowa z Lublina w kierunku Warszawy, do miejscowości Jastków. W niedzielę będą mogli po niej przejechać rowerzyści, a dla samochodów będzie udostępniona w przyszłym tygodniu - zapowiada GDDKiA.
W przyszłym tygodniu ruszą prace zapobiegające osiadaniu nasypu, po którym przebiega nowo wybudowany fragment drogi S17 między Jastkowem a Lublinem. Trasa, która ma być oddana do użytku w sierpniu, jest częścią drogi z Warszawy do przejścia granicznego z Ukrainą w Hrebennem.
Droga S17 wydłuży się o 37 km. Jest 15 chętnych do budowy
GDDKiA otrzymała wnioski od 15 wykonawców zainteresowanych budową odcinka drogi ekspresowej S17 o długości blisko 37 km - od węzła Lubelska do początku obwodnicy Garwolina.
Droga S17 wydłuży się 25 km - są już potencjalni wykonawcy
Siedemnastu wykonawców złożyło w GDDKiA wnioski o dopuszczenie do przetargu na budowę dwóch odcinków drogi S17 Warszawa - Lublin. Ich łączna długość to ponad 25 km.
Obwodnica Lublina: GDDKiA ma 16 podmiotów zainteresowanych budową
Do lubelskiego oddziału GDDKiA wpłynęło 16 wniosków w pierwszym etapie przetargu ograniczonego na budowę zachodniej obwodnicy Lublina w ciągu drogi ekspresowej S19, podała Dyrekcja.
GDDKiA ogłosiła przetarg na budowę dwóch odcinków drogi S17 Warszawa - Lublin. Ich łączna długość to ponad 25 km.
Przetarg obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie drogi ekspresowej S17 wraz z uzyskaniem decyzji zezwolenia na realizację inwestycji drogowej i składa się z dwóch części.
Lubelski oddział GDDKiA ogłosił przetarg na budowę odcinków drogi ekspresowej S17 o łącznej długości 45,2 km.
Przetarg został podzielony na trzy części i dotyczy budowy trasy od granicy województw mazowieckiego i lubelskiego do węzła Skrudki (długość ok. 20,2 km); od węzła Skrudki do funkcjonującego już węzła Kurów Zachód (ok. 13,2 km) oraz dojazdu od węzła Kurów Zachód do mostu w Puławach (11,8 km).