REKLAMA
Napisz komentarz
Jan Hawełko
W ciągu trzech miesięcy funkcjonowania Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim (otwarcie nastąpiło 14 października 2011 r.), centrum handlowe odwiedziło przeszło milion klientów.

W pierwszy weekend od otwarcia obiekt mógł się pochwalić liczbą 100 tys. odwiedzających.

Największymi najemcami Ostrovii są hipermarket spożywczy Tesco Extra oraz market typu dom i ogród sieci OBI.

pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Największe regionalne centrum handlowe południowej Wielkopolski – Galeria Ostrovia - rozpoczęła działalność 14 października. Otwarcie okazało się sukcesem – przez pierwszy weekend Galerię odwiedziło aż sto tysięcy klientów.



pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Testowa strona internetowa Galerii Ostrovia: http://megafor.pl/galeria-ostrovia/
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Hawełko
Galeria Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim jest już skomercjalizowana w ponad 90 proc. Do grona najemców centrum dołączył salon marki C&A, który zajmie powierzchnię ponad 1,2 tys. mkw., restauracja KFC (107 mkw.) oraz firma Pepco (280 mkw.).

Do tej pory wśród najemców obiektu znalazła się hipermarket spożywczy - Tesco oraz market typu „Dom i Ogród" sieci OBI. Ponadto w obiekcie pojawi się ponad 100 sklepów, w tym m.in.: H&M, , New Yorker, Grupa LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House), ...

pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
http://www.retailnet.pl/Galeria-Ostrovia--Centrum-południowej-Wielkopolski,wiadomosc,9,marzec,2011.aspx
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Reserved, Mohito, Cropp i House w Galerii Ostrovia

Oferta modowa Galerii Ostrovia - największego regionalnego centrum handlowego południowej Wielkopolski - wzbogaci się o 4 marki z grupy LPP SA. Salony Reserved, Mohito, Cropp oraz House zajmą w sumie powierzchnię 1.300 m2.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Wydrama
Marka odzieżowa New Yorker oraz perfumeria Douglas wzbogacą ofertę handlową Galerii Ostrovia. Centrum otwiera się w październiku 2011 roku. Będzie to pierwszy nowoczesny obiekt handlowy w Ostrowie Wielkopolskim.

Do grona najemców Galerii Ostrovia dołączyły: popularna marka odzieżowa New Yorker, która otworzy jedyny w regionie salon na powierzchni 750 mkw. oraz znana sieć perfumerii Douglas, która wynajęła lokal o powierzchni 250 mkw.

pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Hawełko
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Około tysiąc osób znajdzie zatrudnienie w budowanej kosztem 200 mln zł "Galerii Ostrovia" w Ostrowie Wielkopolskim. Inwestorem jest niemiecka grupa kapitałowa Saller w Weimarze.


pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Prace budowlane przy jedynej galerii handlowej w Ostrowie Wielkopolskim – Galerii OSTROVIA – idą pełną parą. Do tej pory zamontowano już m.in. wszystkie słupy żelbetowe, w 50% wykonano konstrukcję dachu galerii, a w ponad 90% - pokrycie dachowe na markecie budowlanym OBI.

pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Powierzchnia terenu: 105.600 mkw.

Powierzchnia całkowita: 42.000 mkw.

Powierzchnia najmu: 36.000 mkw.

Powierzchnia marketu DIY (OBI): 10.330 mkw.

Powierzchnia hipermarketu: 7686 mkw.

Powierzchnia food court: 687 mkw.

Budynek o jednej kondygnacji

Liczba miejsc parkingowych: ok. 1.300

Strona internetowa: www.galeriaostrovia.pl
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA