Reserved powiększa salon w CH Plejada w Sosnowcu

Reserved powiększa salon w CH Plejada w Sosnowcu

śląskie
Kajtman
Kajtman
REKLAMA

Marka Reserved powiększy powierzchnię lokalu handlowego wynajmowanego w CH Plejada w Sosnowcu z 400 mkw. do 1.500 mkw. W transakcji właściciela obiektu, spółkę St Martins Property, reprezentowała firma doradcza Cushman & Wakefield.

 

Reserved to polska marka odzieżowa. Pierwszy sklep w Polsce został założony w 2000 roku. Obecnie Reserved oferuje swoje produkty w około 360 salonach w 11 krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Oferta obejmuje kilka linii męskich, damskich oraz dziecięcych. Reserved należy do spółki LPP S.A., lidera wśród polskich firm odzieżowych. Pozostałe marki LPP S.A. to: Cropp, House, Mohito i Sinsay oraz Promostars – oferująca odzież reklamową.

 

Centrum handlowe Plejada znajduje się w Sosnowcu przy ulicy Staszica 8b. Łączna powierzchnia najmu wynosi ponad 20 tys. mkw., na którą składa się ponad 100 sklepów, restauracje oraz hipermarket Carrefour. Obiekt przekazano do użytku w listopadzie 2001 r. W 2012 r. została przeprowadzona modernizacja galerii, a oferta handlowa została wzbogacona o nowe marki takie jak Zara, Stradivarius, Bershka, Pull & Bear, Mohito, Centro i Kari. Przebudowę koordynował dział Project Management firmy Cushman & Wakefield. Z kolei dział Zarządzania Nieruchomościami firmy Cushman & Wakefield od października 2010 r. jest zarządcą obiektu.

REKLAMA

 

Powiększenie powierzchni najmu przez firmę Reserved jest związane z ekspansją firmy na rynku. Otwarcie sklepu planowane jest na jesień 2013 r.

 

„Powiększony salon Reserved zobaczymy w najnowszej aranżacji znanej z innych dużych obiektów handlowych w Polsce. Będzie on oferował wszystkie linie produktów. Sukcesywnie odświeżamy ofertę i wizerunek CH Plejada, uwzględniając zmieniające się oczekiwania konsumentów i tendencje wyznaczane przez rynek. Oprócz Reserved w centrum funkcjonują już z sukcesem inne duże, bardzo popularne sklepy odzieżowe” – mówi Justyna Bartosz, Starszy Negocjator z Cushman & Wakefield.

Komentarze (0)

Napisz komentarz
REKLAMA