REKLAMA
Napisz komentarz
Orzech
http://www.wswiebodzicach.pl/index.php/ ... podroznych
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,3577 ... oncie.html
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Jan Hawełko
0
Zaloguj aby dodać komentarz
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Godfath3r
Mimo kłopotów firmy Integer S.A. powoli postępuje remont dworca Świdnica. To inwestycja miejska, natomiast w Świebodzicach prace finansuje PKP. Zabytkowy obiekt zyska nie tylko nową elewację, ale także wnętrze i peron.

- Obecnie przy modernizacji dworca w Świebodzicach pracuje około dwudziestu budowlańców – informuje Bartłomiej Sarna, rzecznik prasowy PKP we Wrocławiu.

pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukasz54
44602_1000x.jpg

44606_1000x.jpg




44604_1000x.jpg


44605_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Mateusz Kaszubski
43136_1000x.jpg
[size=85:wty2wbcr]Coś tam dziobią. [/size:wty2wbcr]


43137_1000x.jpg



43138_1000x.jpg
[size=85:wty2wbcr]Świebodzice welcome to[/size:wty2wbcr]
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
Już niedługo, bo jesienią tego roku pochodzący z drugiej połowy XIX wieku dworzec w Świebodzicach odzyska dawny blask. W najbliższym czasie na dworcu ruszą prace budowlane.Dworzec w Świebodzicach dla PKP S.A. zmodernizuje, wybrana w przetargu, firma Marapol z Wrocławia. Umowa na modernizację dworca została już podpisana i przekazano wykonawcy plac budowy. W tej chwili wykonawca jest w trakcie organizacji zaplecza budowy.



pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Orzech
PKP podpisało umowę z firmą, która za blisko 2,5 mln złotych odnowi zabytkowy budynek.

Oprócz odtworzenia historycznego wyglądu, pojawią się tam również nowoczesne akcenty. Będą kamery i udogodnienia dla niepełnosprawnych.

- To jedna z kolejowych pereł w naszym regionie - mówi Radiu Wrocław Bartłomiej Sarna z PKP:

POSŁUCHAJ:


pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Łukasz wyślij to do jakiejś gazety.
0
Zaloguj aby dodać komentarz
lukasz54
Moim zdaniem ten remont, to będzie jedna wielka fuszera :? sądząc po odpowiedziach pkp na pytania firm zainteresowanych przetargiem zamieszczone na stronie http://www.pkp.pl/node/5231
np.
[quote:2zlw3k6w]29. Czy zamawiający przewiduje wymianę oraz uzupełnienie cegieł na elewacji? Jeżeli tak, to w jakiej pozycji kosztorysu należy ująć koszty?
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYMIANY I UZUPEŁNIENIA CEGIEŁ NA ELEWACJI – NIE ZACHODZI TAKA POTRZEBA[/quote:2zlw3k6w]
W rzeczywistości, szczególnie przy przeciekających przez kilka lat rynnach, niemal wszystkie cegły się sypią i nadają się tylko do wymiany.
lub
[quote:2zlw3k6w]36. Czy Zamawiający oprócz iniekcji ścian przewiduje również osuszenie, jeżeli tak to w jakiej pozycji kosztorysu należy ująć koszty?
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE OSUSZANIA ŚCIAN[/quote:2zlw3k6w]
a w opisie jest:
[quote:2zlw3k6w]6.3 STAN ISTNIEJĄCY
Objęty opracowaniem budynek dworca kolejowego zlokalizowany jest w miejscowości
Świebodzice przy Placu Dworcowym na dz. nr 43/11. Jest obiektem wolnostojącym
wykonanym w technologii tradycyjnej.
Ściany konstrukcyjne murowane z cegły pełnej o orientacyjnej klasie wytrzymałości Rc
=10,0 MPa, na zaprawie wapiennej i cementowo-wapiennej o Rz=0,8 MPa – 1,5 MPa (
M1-M2). Ściany elewacyjne ceglane pomalowane farbą akrylową na kolor brudnej
czerwieni w znacznym stopniu zniszczone, odpadająca farba. Kominy ceglane otynkowane
zaprawą tynkarską w złym stanie technicznym. Strop nad piwnicą ceglany kolebkowy
zawilgocony[color=#FF0000:2zlw3k6w] ( piwnica wypełniona wodą )[/color:2zlw3k6w].[/quote:2zlw3k6w]
i jeszcze jedno:
[quote:2zlw3k6w]51. Brak w przedmiarze robót budowlanych pozycji obejmującej wykonanie komina spalinowego Schiedel Rondo Plus o wy. 48x48 cm i śr. 25 cm. Prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE WYKONANIA INSTALACJI C.O.[/quote:2zlw3k6w]
Po takim remoncie to ten dworzec nadal nie będzie nadawał się do jakiegokolwiek użytku oprócz poczekalni :cry:
0
Zaloguj aby dodać komentarz
rodzaj ogłoszenia Przetargi, zamówienia
przedmiot zamówienia roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH DLA PROJEKTU PN.: PRZEBUDOWA DWORCA KOLEJOWEGO ŚWIEBODZICE
tryb zamówienia przetarg nieograniczony
ogłaszający
PKP Spółka Akcyjna Oddział Gospodarowania Nieruchomościami We Wrocławiu
miejscowość
Wrocław
województwo
Dolnośląskie
data publikacji ogłoszenia 15-11-2011
termin: składania ofert / przetargu / licytacji 30-11-2011
numer ogłoszenia 379726/2011
źródło ogłoszenia Biuletyn Zamówień Publicznych
Wrocław: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH DLA PROJEKTU PN.:
PRZEBUDOWA DWORCA KOLEJOWEGO ŚWIEBODZICE
Numer ogłoszenia: 379726 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Spółka Akcyjna Oddział Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu , ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 717 13 33, faks 071 717 54 09.

Adres strony internetowej zamawiającego: nz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO - MONTAŻOWYCH DLA PROJEKTU PN.:
PRZEBUDOWA DWORCA KOLEJOWEGO ŚWIEBODZICE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja:
Budynek dworca kolejowego jest zlokalizowany w Świebodzicach na działce nr 43/11 k.m. 2. obiekt usytuowany jest na łuku torów, jest częściowo podpiwniczony, posiada kondygnacje: piwnic, parteru, piętra i strychu. Dach budynku jest dwu i czterospadowy kryty papą.

OPIS STANU ISTNIEJĄCEGO.
Budynek dworca jest obiektem wolnostojącym, wykonanym w technologii tradycyjnej. Ściany konstrukcyjne murowane z cegły pełnej na zaprawie wapiennej i cementowo - wapiennej. Ściany elewacyjne ceglane pomalowane farbą akrylową na kolor brudnej czerwieni. Kominy ceglane otynkowane. Strop na piwnica ceglany kolebkowy. Stropy nad piętrem o konstrukcji drewnianej. Dachy o więźbie drewnianej dwu i czterospadowe, kryte papą na pełnym deskowaniu.

Opis założeń projektowych:
Zakres robót w stosunku do projektów wykonawczych został ograniczony do następujących pozycji, szczegółowo przedstawionych w przedmiarach robót
- remont dachu papowego wraz z obróbkami blacharskimi, wymianą rynien i rur spustowych oraz wymianą instalacji
odgromowej,
- wykonanie izolacji poziomej budynku
- wykonanie izolacji pionowej
- ocieplenie części podziemnej budynku
- przebudowa kominów murowanych
- wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej na energooszczędną
- wykonanie tynków wewnętrznych w holu i WC
- wykonanie posadzek i okładziny z płytek ceramicznych w holu i WC
- dostosowanie WC do potrzeb osób niepełnosprawnych
- remont pomieszczeń kasowych wraz z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- remont elewacji wraz z dociepleniem
- malowanie ścian i sufitów w holu i WC
- montaż kurtyn powietrznych w holu
- wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody w pomieszczeniach sanitariatów ogólnodostępnych
- wykonanie instalacji wodnej p. poż
- wykonanie przyłączy kanalizacyjnych z rozprowadzeniem instalacji w piwnicy i na parterze budynku
- wykonanie wentylacji w całym budynku
- wykonanie monitoringu
- wykonanie zasilania elektrycznego wraz z montażem głównego wyłącznika prądu oraz doprowadzenie instalacji
elektrycznej do holu i WC
- wykonanie instalacji nagłośnieniowej w holu

UWAGI

1. Szczegóły dotyczące projektowanych rozwiązań zostaną przedstawione w przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowić będą integralną część opracowania i podstawę do wyceny robót budowlanych.
2. Wszystkie prace winny być wykonywane pod stałym nadzorem osoby o odpowiednich kwalifikacjach i posiadającej stosowne uprawnienia. Pracownicy wykonujący roboty na wysokości winni mieć aktualne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości. Powinni także przejść stosowne szkolenie BHP i p. poż. oraz być zaopatrzonymi w odpowiedni sprzęt z aktualnymi atestami.
3. W przypadku stwierdzenia niezgodności stanu rzeczywistego z przyjętymi przez autorów założeniami należy niezwłocznie wezwać autorów celem dokonania stosownych uzgodnień.
4. Zgodnie z art. 36 prawa budowlanego dopuszcza się wprowadzenia zmian do projektu budowlanego, o ile nie będą one naruszały postanowień tego artykułu.
5. Kierownik budowy jest zobowiązany do zapewnienia sporządzenia Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.08.2002 - Dz. U. z dnia 17.09.2002)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.45.41.00-5, 45.30.00.00-0, 45.11.00.00-1, 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium w wysokości 71 000,00 PLN słownie: siedemdziesiąt jeden tysiecy 00/100 PLN
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia polegające na realizacji robót budowlano-montażowych, na obiekcie budowlanym w postaci budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.nr 75 poz. 690 ze zm.) o kubaturze nie mniejszej niż 16 000 m3 wyposażonym, co najmniej w instalacje i systemy łącznie: instalacje sanitarne (w tym co najmniej: wod-kan, c.o. ccw. wentylacja i oddymianie), sieci i instalacje teletechniczne (w tym co najmniej sieć przewodowa LAN, łączność telefonii kablowej, dźwiękowy system ostrzegawczy, instalacja monitoringu wizyjnego, instalacja przeciwpożarowa, instalacja wentylacji mechanicznej i oddymiania, sieci i instalacje elektryczne i elektroenergetyczne o łącznej wartości robót budowlano-montażowych na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub będącego pod opieką konserwatora zabytków nie mniejszej niż 2 400.000 złotych brutto lub równowartość w innych walutach,
oraz jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na realizacji robót budowlano-montażowych na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub będącego pod opieką konserwatora o wartości robót budowlano-montażowych nie mniejszej niż
2 400.000 PLN brutto lub równowartość w innych walutach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować personelem do wykonania
przedmiotu Zamówienia , który składa się na kluczowy zespół ekspertów, zgodnie z poniższym wyszczególnieniem:
Eksperci:
- Kierownik Budowy powinien posiadać wyższe wykształcenie techniczne, przynajmniej 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych, przy realizacji robót budowlano-montażowych na obiekcie użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.nr 75 poz. 690 ze zm.), a także uprawnienia do kierowania budową i robotami oraz nadzorowania i kontrolowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118, z późn. zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001, Nr 5, poz. 42 ze zm.) łącznie z uprawnieniami do wykonywania nadzoru inwestorskiego przy zabytkach nieruchomych - określonymi w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579) oraz praca przy co najmniej 2-ch obiektach budowlanych wpisanych do rejestru zabytków.
- Specjalista ds. wycen kosztorysowych i rozliczenia rzeczowo - finansowego inwestycji oraz przygotowania raportów okresowych, powinien posiadać wyższe wykształcenie oraz 3-letnie doświadczenie w przygotowywaniu i weryfikacji kosztorysów oraz znajomość rozliczeń rzeczowo - finansowych inwestycji budowlanych.
- Specjalista ds. geodezji - powinien posiadać co najmniej średnie wykształcenie na odpowiednim kierunku, uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji jak też geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe
- Specjalista ds. obmiarów i odbiorów dostaw materiałów, prefabrykatów i urządzeń - powinien posiadać wyższe wykształcenie i co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu obmiarów i odbiorów dostaw materiałów, prefabrykatów i urządzeń
- Specjalista ds. systemów bezpieczeństwa (np. kontroli dostępu, sygnalizacji włamania, sygnalizacji pożaru, nagłośnienia awaryjnego i informacyjnego,...) - powinien mieć co najmniej średnie wykształcenie techniczne i co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w budowie systemów bezpieczeństwa.
- Rzeczoznawca ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Rzeczoznawca ds. konstrukcyjno - budowlanych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać średniorocznie co najmniej 15 zatrudnionych pracowników, w tym 5 osób personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać średniorocznie co najmniej 15 zatrudnionych pracowników, w tym 5 osób personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca musi:
1) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 2 400 000 złotych lub równowartość w innych walutach.
2) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 000.000 złotych lub równowartość w innych walutach (w tym na jedno zdarzenie nie mniej niż 250.000 złotych lub równowartość w innych walutach).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia


Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.



III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie

opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich


III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pkp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: PKP S.A. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu, ul. Joannitów 13, 50-525 Wrocław, pokój 305.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).




IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Irena Dulska, tel.: 71 717 53 34, e-mail: i.dulska@pkp.pl
Józef Wojnarowicz, tel.: 71 717 11 04, e-mail: j.wojnarowicz@pkp.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Źródło:
http://www.komunikaty.pl/komunikaty/0,7 ... un=3564177
http://www.pkp.pl/node/5231 kopia http://www.multiupload.com/1SJSUQYFA0
0
Zaloguj aby dodać komentarz
27588_1000x.jpg
[size=85:u89duupn]http://www.pkp.pl/node/5231[/size:u89duupn]


27589_1000x.jpg
[size=85:u89duupn]http://www.pkp.pl/node/5231[/size:u89duupn]

27586_1000x.jpg
[size=85:u89duupn]http://www.pkp.pl/node/5231[/size:u89duupn]


27590_1000x.jpg
[size=85:u89duupn]http://www.pkp.pl/node/5231[/size:u89duupn]


27591_1000x.jpg
[size=85:u89duupn]http://www.pkp.pl/node/5231[/size:u89duupn]


27587_1000x.jpg
[size=85:u89duupn]http://www.pkp.pl/node/5231[/size:u89duupn]
0
Zaloguj aby dodać komentarz
Tsamb
Coraz bliżej do wyczekiwanej modernizacji zabytkowego dworca PKP w Świebodzicach. Oddział Gospodarowania Nieruchomościami we Wrocławiu ogłosił zapowiadany jeszcze na początku roku przetarg na wykonanie robót budowlano–montażowych dla projektu "Przebudowa dworca kolejowego w Świebodzicach".
Projekt obejmuje m. in.: remont dachu, wykonanie izolacji budynku, wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej na energooszczędną, wykonanie tynków wewnętrznych oraz posadzek w holu i WC,

pokaz-artykul.png
0
Zaloguj aby dodać komentarz
MatKoz
26419_1000x.jpg

26420_1000x.jpg
0
Zaloguj aby dodać komentarz
MatKoz
Dworzec kolejowy (przebudowa)
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA