Miasto

Popularne miasta

Wrocław

  • 1757 inwestycje
  • 7265 wiadomości
  • 4541 ogłoszeń
  • 275 firm

Kraków

  • 1490 inwestycje
  • 4576 wiadomości
  • 3 ogłoszeń
  • 125 firm

Warszawa

  • 436 inwestycje
  • 3656 wiadomości
  • 3 ogłoszeń
  • 153 firm

Poznań

  • 303 inwestycje
  • 1146 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 52 firm

Katowice

  • 255 inwestycje
  • 1734 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 27 firm

Lublin

  • 193 inwestycje
  • 1333 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 14 firm

Gdańsk

  • 121 inwestycje
  • 1093 wiadomości
  • 1 ogłoszeń
  • 14 firm

Łódź

  • 82 inwestycje
  • 892 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 28 firm

Białystok

  • 72 inwestycje
  • 364 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 31 firm

Szczecin

  • 69 inwestycje
  • 635 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 18 firm

Bydgoszcz

  • 36 inwestycje
  • 290 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 11 firm

Toruń

  • 28 inwestycje
  • 365 wiadomości
  • 0 ogłoszeń
  • 3 firm
forum / Gospodarka / Reklama-jaka?
10 182

Reklama-jaka?

  • Beata66
    Beata66 3
    25.03.2015
    Jakiej reklamy użyć aby szybko stać się widocznym na rynku ?
  • helenasz
    helenasz 72
    26.03.2015
    Takiej żeby od razu docierała do bardzo dużej liczby odbiorów. Ważne żeby była możliwość targetowania. Jeśli nie za bardzo wiesz jak to zrobić to lepiej oddaj pałeczkę fachowcom. Na przykład http://fbagent.pl/ zrobi za Ciebie kompleksową promocję. Założy profil, opracuje grafike i całą kampanię reklamową. Wielu moich znajomych już korzystało z ich pakietów i są zadowoleni.
  • Jacek90
    Jacek90 12
    20.04.2015
    To nie tak prosto jak się wydaje. Wszystko zależy od samego produktu czy też usługi którą chcesz wypromować. Do każdego tematu należy podejść indywidualnie, bo jednak inaczej wygląda reklama lokalnej piekarni a inaczej reklama sklepu internetowego. Nie ma jednego, gotowego przepisu na udaną reklamę. Gdyby tak było, to każdy by korzystał z jednego wzorca i koniec.
  • Dominika26
    Dominika26 2
    23.04.2015
    Najlepiej w internecie ale zależy od tego jaka masz firmę jeśli mała to ulotki jeśli dużą no to strony internetowe .
  • kamil67
    kamil67 51
    25.04.2015
    "Jacek90" napisał:
    To nie tak prosto jak się wydaje. Wszystko zależy od samego produktu czy też usługi którą chcesz wypromować. Do każdego tematu należy podejść indywidualnie, bo jednak inaczej wygląda reklama lokalnej piekarni a inaczej reklama sklepu internetowego. Nie ma jednego, gotowego przepisu na udaną reklamę. Gdyby tak było, to każdy by korzystał z jednego wzorca i koniec.
    Dokładnie. Co z tego, że zlecisz to jakieś firmie, jak i tak przede wszystkim to ty sam musisz znać swoją grupę docelową. Bez segmentacji grupy docelowej trudno zaprojektować kampanie reklamową. Co do narzędzi masz spory wybór: ATL i BTL, social media, SEO, ADWODS, gadżety (np. http://www.extrema.com.pl/o,5,73,kubki- ... rplus.html ), ale najpierw musisz wiedzieć kim jest twój klient.
  • reyo
    reyo 3
    29.04.2015
    a w jakiej branży działasz? jaką prowadzisz działalność? wydaje mi się, że reklama musi być dopasowana do tego co robisz i do jakich odbiorców chcesz trafić :)
  • meblewroc.pl
    meblewroc.pl 117
    08.05.2015
    zdecydowanie najskuteczniejsza dziś jest reklama z internetu, ale najbardziej wartościowa to ta z polecenia
  • dyzmo
    dyzmo 2
    09.05.2015
    Pozycjonowanie i porządna strona www. Możesz jeszcze dołożyć do tego ulotki i jakieś plakaty na mieście i powinny być efekty. Najlepiej jest korzystać z firm, które się na tym znają. Mi pomagała http://www.grupataka.pl i do tej pory oni się u mnie tym zajmują. Efekty są więc się w to nie wtrącam.
  • Greta
    Greta 10
    18.05.2015
    Pozycjonowanie, seo i sem. Tak mi się wydaję, że to są takie rzeczy w które warto iść w reklamę internetową. Chociaż też myślę, że taka zwykła reklama za wycieraczką czy też na bilboradach w jakiś większych miastach też może być skuteczna i ciekawa. Trzeba samemu wypróbować.
  • Gandalf
    Gandalf 7
    18.05.2015
    W dzisiejszych czasach internet to podstawa, ale oprócz pozycjonowania samej strony internetowej firmy warto też zadbać o obecność przedsiębiorstwa na portalach społecznościowych. Oczywiście podstawa to Facebook, gdyż tam najłatwiej można zdobyć klientów i zaprezentować ofertę.
  • Xena
    Xena 43
    30.05.2015
    Chyba taka , która według nas jest najbardziej skuteczna. Według mnie bedzie to pozycjonowanie. Teraz jak nie jesteś w wyszukiwarce wysoko to tak jakby nie było Cię wcale. Korzystanie z usług firm takich jak ta http://funkymedia.pl/ jest teraz coraz częstsze. Pozycjonowanie przynosi najlepsze efekty.
  • tress
    tress 141
    02.06.2015
    To nie tylko od reklamy zależy, ale też od pieniędzy jakie możesz w nią zainwestować.
  • JacekF
    JacekF 2
    30.06.2015
    "tress" napisał:
    To nie tylko od reklamy zależy, ale też od pieniędzy jakie możesz w nią zainwestować.
    Z ust mi to wyjąłeś - każdy tutaj swój ogonek chwali ale liczy się naprawdę trzy rzeczy kasa, dobry produkt i odpowiednio zaplanowana i poprowadzona kampania. Nie wszystko da się sprzedać w internecie i pozycjonowaniem które jest walką don Kichota z zmiennokształtnymi wiatrakami miłościwe nam panującej wyszukiwarki.
  • runkun
    runkun 176
    30.06.2015
    To prawda. Ostatecznie to właśnie tym się wygrywa.
  • agat
    agat 70
    21.08.2015
    Tutaj http://greenparrot.pl  masz namiary na firmę, która zajmuje się szeroko pojętym marketingiem. Obecnie ważne są nie tylko social media, ale dobrze zbudowana i spójna kampania reklamowa, która w krótkim okresie czasu będzie w stanie przynieść pożądane efekty. Ważne jest również to, aby była dopasowana do naszych potrzeb.
  • Bartekos80
    Bartekos80 4
    22.08.2015
    JA polecam reklamy adwords gwarantują szybką widoczność na rynku.
  • danillo
    danillo 165
    07.10.2015
    Reklama adwords jest na pewno bardzo dobrym sposobem na reklamę. Warto jest jednak zdać sobie sprawę z tego,że nie jest to takie tanie . Jest bardzo wiele sposobów na wypromowanie swojej strony internetowej czy bloga. Na stronie znajduje się interesujący wpis na ten temat tak więc możecie sobie poczytać:

    Warto jest korzystać z siły mediów społecznościowych takich jak:
    instagram
    facebook
    czy też you tube
  • natalioon12
    natalioon12 1
    13.10.2015
    Najlepszym wyjściem będą na pewno jakieś ulotki, albo reklama na bilboardzie. Najbardziej będziesz zauważalny. 
  • mysz
    mysz 3
    13.11.2015
    Form reklamy jest dużo, ale trzeba wybrać najbardziej odpowiednią dla branży. Ja polecam zlecić dobrej jakości linkowanie dla stron co przełoży się na dobre pozycje w wyszukiwarkach i pomoże w pozycjonowaniu. Warto też nie zapominać o marketingu na portalach społecznościowych bo tam jest bardzo dużo osób. 
  • hektorr89
    hektorr89 99
    07.12.2015
    Skuteczne są przede wszystkim reklamy w internecie, przede wszystkim kampanie w AdWords i pozycjonowanie, ale też reklamy w mediach społecznościowych (np. na Facebooku) i marketing szeptany. Tutaj http://greenparrot.pl/nasza-oferta/seosem/ zajmują się proponowaniem i kampaniami w AdWords.
  • zyhys
    zyhys 35
    20.02.2016
    Najlepiej ulotki tak jak wyżej kolega pisze. Polecam zamówić w internecie, ja od jakiegoś czasu zamawiam tutaj http://www.fanatycydruku.pl  i szczerze polecam. Krótki czas oczekiwania, wrzucasz wszystko do neta, kurier dostarcza. Odkąd sie na miejście przjeechałem na słabej jakości wydruku to drukuję tylko w necie u Fanatyków.
  • kordek
    kordek 288
    28.11.2016

    Beata66 napisał:
    Jakiej reklamy użyć aby szybko stać się widocznym na rynku ?


    Niech firma reklamowa oklei samochody firmowe. Kup od producenta opakowania z nadrukiem. Wszystkie pojemniki magazynowe i transportowe to samo http://www.erg-system.pl/produkt/t-3 przyniesie to rezultat. Na wszystko potrzeba czasu, zwłaszcza na reklamę i zdobycie klientów.
  • paatryk190
    paatryk190 44
    21.04.2017
    Moim zdaniem warto postawić na promocję w sieci - efekty w porównaniu do kosztów są najlepsze. Podstawa to reklama w wyszukiwarce (adwords i pozycjonowanie) i mediach społecznościowych (facebook ads). Przy niskim budżecie na reklamę warto rozważyć serwisy ogłoszeniowe i katalogi branżowe (dla firm z branży budowlanej będzie to np. http://polskiebudowlane.pl), tematyczne blogi i fora.
  • nataliaa873
    nataliaa873 16
    08.05.2017
    Reklama powinna być dopasowana pod firmę - w przypadku jednej firmy bowiem lepiej sprawdzi się reklama na banerach, czy w prasie lub radiu, a w przypadku innej w wyszukiwarce, czy w mediach społecznościowych. Wybór odpowiedniej firmy promocji ma spore znaczenie. Chyba najlepiej, aby realizacją kampanii reklamowej zajęła się jakaś agencja - w Opolu warto skontaktować się z http://www.besteyestudio.pl/agencja-reklamowa/, choć trzeba się liczyć z większymi kosztami, ale przynajmniej reklama będzie skuteczniejsza.
  • danielaa90
    danielaa90 54
    27.05.2017
    Wiele zależy od możliwości finansowych firmy, przy niewielkich środkach warto skupić się na reklamie zewnętrznej (outdoor), oraz w internecie, a przy większych dodatkowo na reklamie w mediach, zwłaszcza telewizji, ale i prasie i radiu. Co do reklamy w telewizji, to wiele zależy nie tylko od miejsca i czasu emisji, ale i samej reklamy, czy dopasowana jest pod odbiorców, dlatego warto powierzyć to fachowcom - sporo dobrego słyszałem o tradeone.eu, mają profesjonalny sprzęt i spore doświadczenie.