CPK węzeł kolejowy

CPK węzeł kolejowy

REKLAMA

O inwestycji CPK węzeł kolejowy

Inwestycja obejmuje także stację i dworzec kolejowy, ściśle zintegrowany z portem lotniczym, a jednocześnie będący dominantą airport city i aerotropolis o następujących zakładanych parametrach operacyjnych i infrastrukturalnych:

zapewnienie możliwości bezkolizyjnego prowadzenia ruchu kolejowego we wszystkich kierunkach,zapewnienie możliwości obsługi pociągów maksymalnie 40 par pociągów na relacjach szprychowych dalekobieżnych oraz maksymalnie 12 par pociągów aglomeracyjnych (maksimum godzinowe 52 pary pociągów),

zapewnienie minimum 14 krawędzi peronowych i 7 peronów dla pociągów dalekobieżnych odługości 400 m (możliwość wyposażenia w odrębne perony bagażowe dla systemu bagażowego lotniska), minimum 2 krawędzie peronowe i jeden peron dla pociągów aglomeracyjnych dostosowany do obsługi pociągów aglomeracyjnych w aglomeracji warszawsko-łódzkiej,

zapewnienie możliwości obsługi (w dniach szczytu przewozowego):


maksymalnego obliczeniowego dobowego ruchu przesiadkowego pomiędzy stacją i dworcem a lotniskiem w wysokości do 150 tysięcy pasażerów,

maksymalnego obliczeniowego dobowego ruchu pomiędzy stacją i dworcem
aerotropolis (w dniu szczytu przewozowego) w wysokości do 300 tysięcy pasażerów, 
maksymalnego obliczeniowego dobowego ruchu przesiadkowego pomiędzy

pociągami dalekobieżnymi w wysokości do 100 tysięcy pasażerów, dążenie do ograniczenia drogi przeznaczonej na przesiadkę między dowolnymi peronami do 150 metrów (+ winda lub schody).

Opinie o CPK węzeł kolejowy

Napisz komentarz
Komentarz do inwestycji CPK węzeł kolejowy
Szachbud
Kolej dużych prędkości to jest fundamentalny interes Polski. Szybka kolej powinna być rozwijana niezależnie od wybujałego Centralnego Portu Komunikacyjnego!
1
OrzechDokładnie!
Zaloguj aby dodać komentarz
Komentarz do inwestycji CPK węzeł kolejowy
Wojciech Jenda
+1
0
Zaloguj aby dodać komentarz
REKLAMA