Amerykańska firma Harry's stawia na Poznań

Orzech

Kolejna światowa firma stawia na stolicę Wielkopolski. Marka kosmetyczna Harry's została nowym klientem GXO. Firma zajmie przestrzeń w magazynie współdzielonym w Poznaniu.

Harry's to amerykańska firma produkująca i sprzedająca sprzęt do golenia i produkty do pielęgnacji dla mężczyzn za pośrednictwem kanałów internetowych i detalicznych. Firma jest znana z usługi subskrypcji, w ramach której klienci otrzymują pocztą nowe ostrza do maszynek do golenia, krem ​​do golenia i inne produkty do pielęgnacji. Harry's ma siedzibę w Nowym Jorku. Firma została założona w lipcu 2012 roku przez Andy'ego Katz-Mayfielda i Jeffa Raidera.

– Marki kosmetyczne poszukują partnerów oferujących oszczędność i elastyczność. Oferta przeznaczona dla klientów magazynów współdzielonych daje dostęp do szytych na miarę usług, m.in. szybkiego skalowania czy sprawnego wdrażania niestandardowych rozwiązań – podkreśla Łukasz Wolski, senior operations director, GXO.

Logistyczny kampus GXO w Poznaniu obejmuje trzy centra logistyczne o łącznej powierzchni 60 tys. mkw. Centrum napraw zostało wyposażone w opracowane na miejscu urządzenia do przetwarzania zwracanych produktów, pomagając klientom przywrócić do ponownej sprzedaży aż do 96 proc. zwrotów e-commerce (3 proc. przekazywane jest na cele charytatywne, tylko 1 proc. kończy na wysypiskach śmieci).

GXO w Poznaniu ma certyfikat ISO Stena Recycling oraz BREEAM na poziomie Very Good. Działania na rzecz środowiska obejmują m.in.: odzyskiwanie szarej wody, pobór wody bezpośrednio ze źródła P3, prywatną stację uzdatniania wody, stację ładowania samochodów elektrycznych i system paneli słonecznych na dachu.

GXO ma ponad 40 centrów logistycznych na całym świecie. Zatrudnia obecnie około 4 tys. pracowników w ponad 30 lokalizacjach o łącznej powierzchni 800 tys. mkw. w regionie Europy Środkowej. Dysponuje obiektami w Polsce, Czechach, Rumunii i w Niemczech. Oferuje usługi logistyczne w zakresie odbioru towaru, magazynowania, kompletacji i wysyłki, a także spersonalizowanych usług wartości dodanej, takich jak pakowanie prezentów.