Logwin Poland wspiera Nespresso w zakresie logistyki kontraktowej nieprzerwanie od 2011 roku. Na tym nie koniec, bowiem firmy zdecydowały się na kontynuację współpracy. Najważniejsze cele na przyszłość to dalszy rozwój i unowocześnianie magazynu w Nadarzynie oraz stałe zwiększanie efektywności dostaw.
Na co dzień Logwin Poland dostarcza dla Nespresso kompleksowe rozwiązania logistyczne w trzech kluczowych kanałach sprzedaży: e-commerce, retail oraz B2B. W ostatnim okresie, w odpowiedzi na rosnące potrzeby operacyjne i planowane inicjatywy rozwojowe klienta, Logwin zrealizował kompleksową przebudowę procesów logistycznych, zwiększając przepustowość operacyjną o niemal 30%. Modernizacja ta znacząco podniosła elastyczność i efektywność działań operacyjnych, w praktyce przekładając się na jeszcze szybsze dostawy produktów do klientów końcowych.
W ramach projektu zmodernizowano strefę kompletacji, m.in. poprzez rozbudowę obszarów Pick-to-Light (P2L) dla linii produktowych Nespresso: Original Line (OL) oraz Vertuo Line (VL). Warto podkreślić, że przebudowa infrastruktury magazynowej została przeprowadzona zaledwie w ciągu miesiąca, bez zakłóceń dla bieżącej działalności operacyjnej.
– Współpraca z Logwin Poland od lat stanowi dla nas fundament w obszarze logistyki kontraktowej. Ostatnie modernizacje procesów i infrastruktury magazynowej, znacząco wzmocniły naszą efektywność i elastyczność. Dzięki tym działaniom jesteśmy w stanie jeszcze szybciej i sprawniej odpowiadać na potrzeby naszych klientów w kanałach e-commerce, retail oraz B2B. To bezpośrednio przekłada się na wyższy poziom satysfakcji i lojalności naszych odbiorców, co jest dla nas priorytetem w długofalowej strategii rozwoju – mówi Julita Palmowska, customer care & operations manager w Nestlé Nespresso SA i dodaje, że w jej przekonaniu dalsza współpraca pozwoli firmie utrzymać wysokie standardy, jak i wyznaczać nowe kierunki w zakresie jakości i niezawodności dostaw.
Dalsza integracja i optymalizacja na horyzoncie
W najbliższym czasie planowane jest zakończenie projektu kompleksowej integracji systemowej pomiędzy Logwin Poland a Nespresso. Umożliwi to pełną automatyzację wymiany informacji między firmami, co otworzy drogę do wdrażania kolejnych, innowacyjnych rozwiązań technologicznych.
– Przedłużenie współpracy to oczywiście powód do satysfakcji i potwierdzenie, że nasze rozwiązania logistyczne są skuteczne i realnie wspierają rozwój biznesu klienta. Naszym największym kapitałem na kolejne lata będą partnerskie relacje z Nespresso, które pozwalają działać jak jeden zgrany zespół i sięgać po najwyższe cele. W biznesie, gdzie przewagę budują niezawodność, elastyczność i współpraca, takie podejście ma kluczowe znaczenie – mówi Marek Klichowicz branch manager Logwin odpowiedzialny za współpracę z Nespresso.
Więcej o Logwin Poland:
Logwin Poland jest częścią międzynarodowej Grupy Logwin AG specjalizującej się w spedycji międzynarodowej i logistyce kontraktowej. W Polsce firma działa od 2003 roku. W codziennej działalności firma wykorzystuje wieloletnie globalne doświadczenie i doskonałą znajomość rynku – na różnych kontynentach. W naszym kraju oddziały firmy znajdują się w Rzeszowie, Piasecznie, Nadarzynie, Warszawie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu oraz Wojkowicach. Grupa Logwin AG działa obecnie w 36 różnych krajach, w 190 lokalizach na całym świecie, zatrudniając przy tym ponad 4 tysiące pracowników.