NETTO otworzy nowy sklep we Wrocławiu. Znamy datę

Orzech

Netto, wywodząca się z Danii sieć handlowa, otworzy ósmy sklep w stolicy Dolnego Śląska. Tym razem w zachodniej części miasta, na działce przy skrzyżowaniu ulic Kosmonautów i Żółtej (osiedle Leśnica).

Budowa nowego sklepu jest już zakończona. Trwają ostatnie prace wewnątrz obiektu. Sklep powstał na niezabudowanej działce, naprzeciwko stacji paliw Orlen, na której wcześniej mieścił się utwardzony parking dla samochodów.

Najnowszy sklep Netto we Wrocławiu będzie funkcjonował w nowoczesnym formacie dyskontu 3.0. To szereg przemyślanych rozwiązań, dzięki którym zakupy w Netto są wygodne i przyjemne. W sklepach znajdują się kasy samoobsługowe, szeroki asortyment świeżych warzyw i owoców oraz odpiekane na miejscu pieczywo. Wnętrze Netto to liczne drewniane akcenty, prostota i estetyka nawiązująca do skandynawskiego stylu.

Nowy sklep Netto przy ul. Żółtej 3 we Wrocławiu zostanie otwarty w czwartek 29 maja, o godzinie 6:00.

LOKALIZACJA:

O sieci sklepów Netto:

- Netto jest siecią handlową z duńskimi korzeniami, która w ciągu ponad 27 lat swojej obecności w Polsce wypracowała trzecią pozycję wśród dyskontów spożywczych na rodzimym rynku. To efekt m.in. procesu konwersji Tesco, który Netto rozpoczęło w maju 2021 i zakończyło w marcu 2022.

- Sieć znana jest przede wszystkim w północnej i zachodniej części kraju oraz na południu. Konsekwentnie buduje też swoją obecność w centralno-wschodniej Polsce.

- Pierwszy dyskont Netto w Polsce powstał w 1995 r. w Szczecinie.

- Obecnie (stan na koniec 2023 r.), Netto to ponad 676 sklepów w całym kraju i 5 centrów dystrybucyjnych (Motaniec, Domasław, Kopytkowo, Teresin i Gliwice).

- Zatrudnia aktualnie w Polsce ponad 9 tys. osób.

- Jako dyskont spożywczy, Netto umożliwia klientom komfortowe zakupy w sąsiedzkiej atmosferze oraz w korzystnych cenach na co dzień. W sklepach Netto można znaleźć szeroką ofertę około 3,5 tys. produktów, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food.

Netto ma jasny cel: 1 tys. sklepów na terenie Polski do końca 2028 r.