Pod Warszawą inwestuje globalna firma zajmująca się logistyką kompletacji zamówień

Orzech

Kolejna globalna spółka wchodzi do Polski. Staci, firma zajmująca się logistyką kompletacji zamówień, otworzyła nowy magazyn o powierzchni około 9,4 tys. mkw., 10 km od Warszawy.

Otwarcie nowej lokalizacji jest strategicznym ruchem w międzynarodowej ekspansji Staci i jeszcze bardziej podkreśla zaangażowanie firmy w obsługę klientów na ich kluczowych rynkach.

Po włączeniu Staci do belgijskiej bpostgroup, usługi logistyczne firmy kierującej się maksymą „Myśl globalnie, działaj lokalnie” są już dostępne w Polsce. Oznacza to, że Staci jest teraz w stanie zaspokoić potrzeby swoich międzynarodowych klientów w zakresie duplikacji i strategii wejścia na rynek. Magazyn Staci Polska o powierzchni 9 350 mkw. z certyfikatem BREEAM znajduje się w dynamicznym klastrze centrów logistycznych i transportowych w pobliżu Warszawy.

Staci zamierza powielić w Polsce swoje know-how w logistyce handlu detalicznego, w szczególności w zakresie komunikacji i materiałów marketingowych, materiałów POS oraz planowania wydarzeń i wyposażenia sieci POS.

– Naszą ambicją jest umożliwienie klientom dostępu do naszego wysoce konkurencyjnego, wypróbowanego i przetestowanego modelu łańcucha dostaw w wielu krajach europejskich i USA. Nasi klienci i potencjalni klienci od lat prosili nas o wejście na dynamiczny polski rynek. Cieszymy się, że możemy spełnić ich oczekiwania – mówi Thomas Mortier, CEO Staci.

O firmie Staci:

Staci specjalizuje się w logistyce realizacji zamówień od 1989 roku. Oferuje wielokanałowe rozwiązania logistyczne i dystrybucyjne, w tym B2B (punkty sprzedaży, sieci handlowe, centra przemysłowe, siły sprzedaży, mobilni technicy i rynki), B2C, D2C i e-commerce.

Zintegrowane międzynarodowe rozwiązania logistyczne firmy gwarantują zwinną logistykę i zarządzanie łańcuchem dostaw z wiodącymi raportami i MI, gdzie innowacyjne rozwiązania cyfrowe zapewniają zarządzanie usługami, zamówieniami i danymi w czasie rzeczywistym.

Firma oferuje przyjmowanie i kontrole zapasów, przechowywanie, kompletowanie i pakowanie, kompletowanie, współpakowanie, przeładunek, transport, logistyka odwrotna, fakturowanie i pobieranie płatności, kontakt z klientem, API i usługi internetowe, portale internetowe B2B, witryny e-commerce itp.

Staci zarządza portfelem światowych, globalnych klientów z wielu sektorów, w tym FMCG, handel detaliczny, farmaceutyka, zdrowie, kosmetyki, przemysł, energetyka, usługi finansowe, catering i usługi publiczne.

Działa na terenie ponad 90 krajów i łącznie zatrudnia ponad 5 000 osób.