Kolejna nowa inwestycja na terenach Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. W Konstantynowie Łódzkiem polska firma Delia Cosmetics przy swojej fabryce buduje nowy magazyn. Generalnym wykonawcą inwestycji jest firma Commercecon. Obiekt ma być oddany do użytkowania na początku przyszłego roku.
Delia Cosmetics jest polskim producentem kosmetyków z ponad 25-letnią tradycją na krajowym rynku kosmetycznym oraz na na rynkach zagranicznych. Firmę wyróżnia bogate portfolio produktów (jest właścicielem trzech marek – Delia, Cameleo i Humanist), nowoczesne zakłady produkcyjne oraz własne laboratoria.
Na początku tego roku firma zapowiedziała nowe plany inwestycyjne obejmujące dalszą modernizację oraz rozbudowę zakładów produkcyjnych pod Łodzią – w Rzgowie oraz Konstantynowie Łódzkim. Dzięki tym działaniom, producent kosmetyków będzie mógł zwiększyć pojemność magazynu wyrobów gotowych, a co za tym idzie usprawnić cały obszar logistyki wysyłek do klientów. Jest to odpowiedź na ciągle rosnący popyt rynkowy, systematyczny rozwój portfolio produktowego oraz zwiększanie efektywności produkcji.
W Konstantynowie Łódzkim, przy działającym tu zakładzie produkcyjnym firmy, powstaje obiekt o łącznej powierzchni 3750 mkw., w skład którego – poza strefą magazynową – wchodzić będzie także dwukondygnacyjna, nowoczesna przestrzeń biurowa. Inwestycja realizowana jest na terenie oraz przy wsparciu Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej.
– Budowa obiektu właśnie ruszyła. Delia Cosmetics od lat konsekwentnie dba o zrównoważony rozwój, dlatego proces budowy będzie prowadzony w zgodzie z najwyższymi standardami ekologicznymi. Konstrukcja budynku dostosowana zostanie do planowanego na dachu montażu instalacji fotowoltaicznej, która ma pomóc firmie w optymalizacji kosztów energii – wyjaśnia Robert Mróz, Kierownik Budowy w firmie Commercecon.
O inwestorze:
Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków z 25-letnią tradycją i właściciel dwóch marek – Delia (pielęgnacja ciała, twarzy i makijaż) i Cameleo (pielęgnacja włosów). Oprócz szerokiej obecności na rynku krajowym dynamicznie rozwija eksport. W tej chwili wysyła swoje produkty do ponad 60 krajów na całym świecie. Produkcja odbywa się w dwóch zakładach, w których oprócz marek własnych powstają kosmetyki w ramach Private Label i produkcji kontraktowej.