Kolejna światowa marka stawia na ekspansję w Polsce i zdecydowała się na otwarcie nowego sklepu. Amerykańska marka Victoria’s Secret, znana na całym świecie ze sprzedaży bielizny, kosmetyków i akcesoriów, wzmacnia swoją obecność w naszym kraju. Na 7 marca zaplanowano otwarcie najnowszego sklepu tego brandu.
Nowy sklep Victoria’s Secret ruszy w stolicy Wielkopolski, w galerii handlowej Posnania na poziomie 0. Będzie to trzeci salon marki w Polsce. W ofercie sklepu znajdą się kultowe biustonosze, majtki i piżamy Victoria’s Secret w wielu kolekcjach. Klienci będą mogli również wybierać spośród kosmetyków marki, w tym popularnych perfum, mgiełek i zapachów, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell. Sklep Vitoria’s Secret w Posnanii zaoferuje także profesjonalną usługę brafittingu.
Aby uczcić otwarcie sklepu, marka udostępni tymczasowo kiosk pop-up. Otwarcie odbędzie się w piątek, 21 lutego, w Atrium CH Posnania.
Obecnie w Polsce funkcjonują dwa salony Victoria Secret, które mieszczą się w Warszawie, w centrach handlowych Westfield Arkadia i Złote Tarasy. Teraz amerykański brand zdecydował się na otwarcie kolejnego sklepu w naszym kraju, pierwszego poza stolicą.
Amerykańska firma Victoria’s Secret & Co. zistała założona w 1977 roku w San Francisco przez Roya Raymonda – absolwenta prestiżowego Uniwersytetu Stanford. Nazwa marki pochodzi od Królowej Victorii, która znana była ze swojego zamiłowania do gorsetów i bielizny. Dziś marka oferuje szeroki wybór bielizny, w tym popularne biustonosze, majtki, piżamy, odzież sportową i stroje kąpielowe, a także perfumy.
Victoria’s Secret & Co. zatrudnia ponad 30 000 osób na całym świecie i prowadzi około 1 350 sklepów w 70 krajach.