Start.io otwiera nowe biuro w Warszawie, rozpoczynając rekrutację na stanowiska techniczne

Orzech

Start.io, czołowa wielokanałowa platforma reklamowa, świadcząca usługi na rzecz sprzedawców, ogłosiła dzisiaj otwarcie biura w Warszawie, którego celem jest wsparcie nieustannego rozwoju spółki. Warszawskie biuro dołącza do dotychczasowych oddziałów Start.io w USA, Izraelu, Ukrainie, Wielkiej Brytanii, Chinach i Indiach.

Start.io uruchomiła rekrutację na kilka stanowisk technicznych w Polsce, przy czym pracownicy będą zatrudniani przez cały 2024 rok. Obecnie dostępne stanowiska to: inżynier danych (infrastruktura) - Data Engineer, stanowisko związane z analizą i inżynierią danych (Data Science & Engineering), analityk danych (Data Scientist), inżynier ds. usług profesjonalnych (Professional Service Engineer) i lider zespołu ds. automatyzacji kontroli jakości (QA Automation Lead).

– Polska jest domem dla wielu wysoko wykwalifikowanych specjalistów sektora technicznego, absolwentów najlepszych uczelni w kraju zdobywających doświadczenie w czołowych firmach w branżach komunikacji mobilnej, ad-tech (technologii reklamowej) i gier – powiedział Andrew Younan, starszy wiceprezes ds. produktów i inżynierii w Start.io. – Z radością czekamy na naszych nowych kolegów z Polski – dodal.

Start.io dostarcza setki milionów cyfrowych reklam dziennie, które docierają do ponad 2 miliardów odbiorców miesięcznie. Firma stosuje technologię sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, które wspierają podejmowanie decyzji w czasie rzeczywistym i optymalizację kampanii reklamowych.

O firmie Start.io:

Start.io jest wielokanałową platformą reklamową świadczącą usługi na rzecz sprzedawców, opartą na dostępie do użytkowników urządzeń mobilnych w czasie rzeczywistym. Start.io dostarcza setki milionów cyfrowych reklam dziennie za pośrednictwem ponad 500 000 aktywnych aplikacji. Nasza platforma korzysta ze sztucznej inteligencji w celu zapewnienia bardziej wydajnych, skutecznych i precyzyjnych cyfrowych kampanii reklamowych. Nasza bezpośrednia integracja z tysiącami użytkowników publikujących reklamy mobilne zapewnia nam dostęp do ponad 50 miliardów sygnałów danych z pierwszej ręki dziennie na całym świecie. Specjaliści marketingu wykorzystują te zanonimizowane sygnały do zrozumienia i prognozowania zachowań konsumentów, identyfikacji nowych możliwości i napędzenia rozwoju działalności.