Szwedzka sieć Jula otworzyła kolejny multimarket w Polsce

Orzech

Szwedzka sieć multimarketów Jula otworzyła 21 w Polsce, a 140 globalnie sklep w Parku Handlowym Karuzela w Jastrzębiu-Zdroju. Swoich pierwszych gości, sklep o powierzchni 2344 mkw., przywitał 12 czerwca 2024 roku.

To już trzeci multimarket Jula w tym województwie. Wcześniej otwarto obiekty handlowe w Gliwicach i Bielsko-Białej. Mieszkańcy tego miasta i jego okolic będą mogli wybierać z ponad 15 tysięcy produktów, jakie ma ona w swojej ofercie. Jula to sklep inny niż wszystkie – tu każdy znajdzie coś dla siebie: starsi i młodsi, mężczyźni i kobiety – ci, którzy chcą być samowystarczalni i szukają inspiracji. Od kosiarki po wędkę. Wszyscy kreatywni i aktywni znajdą w Jula 8 odrębnych działów: narzędzia i maszyny, artykuły budowlane i farby, elektryka i oświetlenie, odzież i artykuły BHP, ogród, wypoczynek, motoryzacja oraz gospodarstwo domowe. Jula szczyci się również starannie dobranymi produktami w ramach marek własnych, niedostępnych w innych sklepach, które zdążyły wyrobić sobie renomę na wymagającym rynku skandynawskim. Co warte podkreślenia, produkty dostępne w JULA, są kupowane przez sieć od producentów bez pośredników, co przekłada się na ich atrakcyjne ceny.

– „Jastrzębie-Zdrój jest dla nas ważną lokalizacją i nie możemy się doczekać otwarcia sklepu w tym mieście. Placówka jest częścią naszej ekspansji w Polsce i widzimy tu ogromny potencjał. Bardzo interesujące będzie śledzenie rozwoju Jula w Jastrzębiu-Zdroju” – mówi Johan Sjöhagra, CEO Jula AB.

– „Województwo śląskie stanowi istotny w naszej ekspansji, zatem cieszę się niezmiernie, że nasz kolejny sklep otwieramy właśnie tu. Jesteśmy przekonani, że mieszkańcy Jastrzębia-Zdroju przygotują nam ciepłe powitanie – zwłaszcza, że wiemy, iż z niecierpliwością czekają na ten sklep. Zresztą tu na Śląsku mamy naszych wymarzonych klientów – tysiące zaradnych i aktywnych ludzi ceniących ekonomiczne rozwiązania. Z uwagi na bliskość granicy spodziewamy się także sporego zainteresowania wśród klientów ze Słowacji i Czech. Jestem przekonany, że wszyscy docenią nie tylko nasz asortyment, ale także niespotykaną na te czasy ofertę – w Jula pomimo inflacji, jesienią ubiegłego roku, zdecydowaliśmy się na obniżenie cen ponad czterem tysiącom produktów” – podsumowuje Arnold Brzeziński, Country Operations Manager, Jula Poland.

Rodzinna firma ze szwedzkimi korzeniami

Siedziba grupy Jula Holding znajduje się w Skara w Szwecji. Grupa zatrudnia ponad 4000 pracowników.

Firma Jula powstała w 1979 roku jako firma rodzinna. Karl-Johan Blank, właściciel Jula, czynnie angażował się w budowanie firmy od samego początku. Przez kolejne kilka lat Jula rozwinęła się w grupę, Jula Holding Group, działającą w obszarach handlu detalicznego, nieruchomości, środowiska, energii, finansów, logistyki i hoteli.

Firma handlowa Jula zapoczątkowała rozwój całej grupy. Jula oferuje klientom szeroką i starannie dobraną gamę produktów do domu, ogrodu czy garażu. Ponadto w asortymencie JULA znajdą się produkty RTV i AGD, odzież robocza oraz wiele akcesoriów dla osób, aktywnie spędzających czas m.in. wędkując, wędrując czy jeżdżąc na rowerze. Jula to sklepy dla praktycznie myślących klientów. Produkty Jula cechuje wysoka jakość i dostępne ceny. Zakupów można dokonać za pośrednictwem sklepu internetowego oraz łącznie 140 multimarketów.

Karuzela Holding wprowadziła na rynek 10. Karuzel

Właścicielem Centrów Handlowych Karuzela jest Karuzela Holding i belgijski fundusz inwestycyjny Mitiska REIM. Karuzela Holding to firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Poprzez swoje biura w Warszawie i Poznaniu realizuje cały proces deweloperski, koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20–60 tys. mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela działają obiekty w Kołobrzegu, Białej Podlaskiej, Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Wągrowcu, Wrześni, Ełku, Puławach i Świebodzinie. W budowie pozostaje inwestycja handlowa w Jastrzębiu-Zdroju.