Doskonała lokalizacja blisko linii metra, funkcjonalny układ i duży potencjał inwestycyjny – to największe zalety lokalu użytkowego w warszawskim Centrum Targowa. Nieruchomość, wystawiona na sprzedaż przez Orange Polska, jest teraz do kupienia w superpromocji!
● Orange Polska sprzedaje atrakcyjny lokal usługowo-handlowy przy ulicy Targowej 33A w Warszawie. Obiekt o powierzchni użytkowej 428 metrów kwadratowych jest do kupienia za 1,4 mln złotych.
● Nieruchomość wyróżnia się doskonałą lokalizacją, nieopodal stacji metra Dworzec Wileński i centrum handlowego "Wileńska", co gwarantuje świetną komunikację i duże natężenie pieszych.
● Eksperci podkreślają, że rynek nieruchomości handlowych w Polsce ma się dobrze, a wyraźnie rosnące obroty najemców świadczą o dobrej kondycji centrów handlowych jako kanału sprzedaży.
Duży lokal w centrum handlowym do kupienia w superpromocji
Orange Polska szuka nowego właściciela nieruchomości przy ulicy Targowej w Warszawie.
– Jest to duży lokal z potencjałem w Centrum handlowym Targowa 33a w pobliżu stacji metra Dworzec Wileński – mówi Bartosz Hajdarowicz, doradca ds. sprzedaży w Orange Polska.
Lokal o powierzchni użytkowej 428 metrów kwadratowych znajduje się w dwukondygnacyjnej, handlowej części budynku, stanowiącej pasaż "Centrum Targowa". Usytuowany jest na pierwszej kondygnacji, a wejście do lokalu z pasażu znajduje się na wprost wejścia od ulicy Targowej.
Cena netto w obecnie obowiązującej superpromocji to 1 400 000 złotych. Więcej informacji o tej ofercie czeka na stronie Nieruchomości Orange.
Funkcjonalny układ i doskonała lokalizacja
Lokal położony jest łącznie na trzech poziomach i obejmuje piwnicę z półpiętrem o powierzchni 144,89 mkw. (w tym pomieszczenia techniczne, sanitarne, magazyn, klatka schodowa, winda towarowa), parter o powierzchni 238,02 mkw. (stanowisko obsługi klientów, główna sala sprzedaży, dwa pomieszczenia sanitarne, zaplecze socjalne, wydzielone pokoje biurowe, klatka schodowa, winda towarowa), a także półpiętro o powierzchni 45,09 mkw., na którym zlokalizowane są pomieszczenia sanitarne z poddaszem.
Doskonała lokalizacja zapewnia stały napływ klientów. Lokal usytuowany jest zaledwie 500 metrów od stacji metra Dworzec Wileński i od centrum handlowego „Wileńska", co zapewnia mu bardzo dobrą komunikację. Do przystanku tramwajowego i autobusowego jest stąd tylko 150 m, do Stadionu Narodowego – 500 m, a do stacji kolejowej Warszawa Wschodnia – 700 metrów. Jego położenie jest atrakcyjne także dlatego, że znajduje się on na terenie o dużym natężeniu pieszych.
Przedstawiciele Orange Polska informują, że możliwe wykorzystanie nieruchomości to przede wszystkim usługi z zakresu administracji, organizacji społecznych, dyspozycji i współpracy, gospodarczej, obrotu finansowego, ubezpieczeń, kultury, nauki, szkolnictwa, handlu, turystyki, hotelarstwa, sportu, transportu, łączności, a także funkcja mieszkaniowa wraz z niezbędnymi inwestycjami celu publicznego z zakresu infrastruktury społecznej.
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce ma się dobrze
Jak wynika z raportu "At A Glance: Rynek nowoczesnego handlu w Polsce" opracowanego przez analityków BNP Paribas Real Estate Poland, spadek średniego poziomu pustostanów w obiektach handlowych w największych polskich miastach oraz wzrost obrotów najemców pozwalają stwierdzić, że prognozy rychłego końca galerii handlowych w Polsce były przedwczesne.
Zgodnie ze wskazaniami ekspertów, dane zebrane za I połowę 2024 roku potwierdzają, że sektor handlowy w Polsce sukcesywnie rośnie. Spadek o 0,3 pp. rok do roku średniego poziomu pustostanów w obiektach handlowych świadczy również o dobrej kondycji tego sektora. Spadek wskaźnika pustostanów dotyczy aż sześciu z ośmiu największych polskich miast.
Zaobserwowano też, że obroty najemców prowadzących działalność w centrach handlowych w pierwszym półroczu 2024 roku były o 4,2% wyższe w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Były też wyraźnie wyższe niż wzrost cen towarów i usług konsumpcyjnych dla całego handlu detalicznego ogółem, który w tym samym okresie wyniósł 2,7%. Świadczy to o dobrej kondycji centrów handlowych jako kanału sprzedaży.