Atlas Arena w Łodzi wkracza w nowy etap rozwoju. 2025 rok to nie tylko rekordowa liczba wydarzeń, obecność największych gwiazd światowej muzyki oraz sportu, ale także inwestycje, które podniosą komfort widzów, ułatwią organizację wydarzeń i wzmocnią rolę hali jako jednego z najważniejszych obiektów widowiskowych w Polsce.
Atlas Arena w Łodzi przechodzi właśnie szeroko zakrojony proces modernizacji. Zmiany obejmują zarówno przestrzeń dostępną dla publiczności, jak i zaplecze techniczne niezbędne do organizacji międzynarodowych wydarzeń. Dzięki nim obiekt jeszcze mocniej ugruntuje swoją pozycję na koncertowej i sportowej mapie Europy. Aktualnie prowadzone w Atlas Arenie prace przyniosą wymierne korzyści nie tylko publiczności, ale przede wszystkim organizatorom. Nowe rozwiązania pozwolą znacząco obniżyć koszty produkcji, skrócić czas przygotowań i zapewnić większą elastyczność w planowaniu eventów.
Po wymianie systemu oświetlenia w Atlas Arenie, przyszedł czas na nowe multimedia, dostosowane do międzynarodowych standardów transmisji sportowych i widowiskowych. Dla miasta to szansa na kolejne prestiżowe imprezy sportowe, a dla widzów gwarancja wysokiej jakości obrazu z każdego miejsca na trybunach.
Nowa infrastruktura to większa efektywność operacyjna, gotowe powierzchnie reklamowe i nowoczesne narzędzia komunikacji. To wszystko sprawia, że wydarzenia w łódzkiej hali mogą być przygotowywane szybciej, taniej i z jeszcze lepszym efektem!
Najważniejsze inwestycje w Atlas Arenie w Łodzi w 2025 roku:
• Nowe trybuny mobilne – szybsze składanie i rozkładanie trybun pozwoli na większą elastyczność w organizacji różnorodnych wydarzeń,
• Nowoczesny Cube – wielkoformatowy ekran LED zawieszony nad płytą główną poprawi widoczność i atrakcyjność wizualną widowisk,
• Sky Bar – ekskluzywna przestrzeń na 4. piętrze hali, łącząca komfort oglądania wydarzeń z ofertą gastronomiczną – co da możliwość kreowania doświadczeń na poziomie VIP i rozszerzy ofertę obiektu,
• Modernizacja systemu wentylacji – zapewni 100% komfort podczas letnich imprez,
• Odnowione zaplecze – remont backstage’u, szatni i wejścia głównego, a także stworzenie specjalnych stoisk z oficjalnymi gadżetami koncertowymi,
• Nowa infrastruktura multimedialna – m.in. 4 ekrany LED o łącznej powierzchni 144 m², tablice wyników, banda LED czy brama LED przy wejściu głównym.
Źródło: lodz.pl