Centrum Handlowe Blue City z nowymi najemcami

Orzech

Położone na warszawskiej Ochocie Centrum Handlowe Blue City cieszy się ugruntowaną pozycją zarówno wśród swoich klientów, jak i najemców. Jest to możliwe dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, nastawionej na uatrakcyjnianie oferty handlowo-usługowej w połączeniu z szerokim wachlarzem rozrywki i sposobów spędzenia wolnego czasu. W marcu Centrum Handlowe Blue City zyskało aż 4 nowych najemców. Swoje lokale otworzyły marki sieciowe oraz lokalni przedsiębiorcy. Łączna powierzchnia nowych lokali to 400 metrów kwadratowych.

W marcu do grona najemców Blue City dołączyły dwie sieciowe marki – NANU-NANA oraz Kodano Optyk.

NANU-NANA to sklep z dekoracjami, w którym można znaleźć pomysły na prezenty, gadżety urodzinowe oraz wiele modnych ozdób do domu. Markę charakteryzuje unikatowość oferty oraz stałe jej dopasowywanie do najnowszych trendów dekoratorskich. Jak podkreśla Martin Paprotny, Prezes Zarządu sieci: – „Otwarcie kolejnego, trzeciego już, sklepu Warszawie jest odpowiedzią na liczne zapytania naszych klientów za pośrednictwem Instagrama i TikToka. Jesteśmy przekonani, że wybór Blue City jest trafiony, a nasz nowy sklep spełni oczekiwania i stanie się popularnym miejscem zakupów”. Lokal NANU-NANA zajmuje powierzchnię 150 m kw.

KODANO Optyk to popularna polska sieć salonów optycznych, która w każdym swoim działaniu koncentruje się na pomocy klientom w dbaniu o ich wzrok przez umożliwienie zakupu okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych, a także soczewek kontaktowych w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo, w salonach KODANO Optyk klienci mogą skorzystać z profesjonalnego badania wzroku. Nowoczesny i przestronny salon KODANO Optyk w Blue City jest 13. salonem marki w Warszawie, a jego powierzchnia to ok. 90 m kw.

– Salon KODANO Optyk w Blue City jest odzwierciedleniem najświeższej aranżacji naszego konceptu. Hasłem przewodnim jest komfort klienta oraz nowoczesność. Wszystkie salony KODANO Optyk są utrzymane w tym samym stylu, aby wizerunek marki był jednolity – mówi Karol Kożusznik, Członek Zarządu, Dyrektor ds. ekspansji i rozwoju KODANO Optyk

Ponadto w marcu otworzył się lokalny butik z odzieżą dla kobiet Dusza. To czwarty sklep marki w Warszawie. Na powierzchni 80 m kw. można znaleźć szeroki wybór odzieży dla kobiet, w tym kurtki, płaszcze, kolekcję swetrów oraz marynarek i spodni. Butik Dusza to adres dla kobiet ceniących elegancję i styl w przystępnej cenie.

Komercjalizacja Blue City na poziomie 97 proc.

Oferta usługowa Blue City została poszerzona o salon fryzjerski O!Fryzjer. Ten liczący 80 m kw. nowoczesny salon, oferuje pełen wachlarz usług fryzjerskich dla kobiet i mężczyzn. Pracujący w salonie profesjonaliści zapewnią odpowiednią pielęgnację, farbowanie, modelowanie i czesanie wszystkim kobietom, bez względu na rodzaj i długość włosów. Na mężczyzn czekają doświadczeni barberzy. Salon jako jeden z niewielu w Warszawie oferuje również zabiegi krioterapii.

– Działania leasingowe w Blue City realizowane są zgodnie z planem. Nowi najemcy doskonale wpisują się w potrzeby naszych klientów. Dzięki poszerzeniu oferty coś nowego dla siebie znajdą miłośnicy mody, designu i nowoczesnych trendów w każdym wieku. Dobór marek stawia też na poszerzenie zasięgu oddziaływania centrum. – komentuje Anna Gut, Leasing Director w Blue City.

Obecnie w Blue City operuje około 200 najemców, a poziom occupancy wynosi 97%. Centrum Handlowe było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.