Sieć dyskontów Pepco, oferująca odzież i produkty dla domu, dołączyła do grona najemców centrum handlowo-rozrywkowego Blue City w Warszawie. Nowy najemca uruchomił sklep o powierzchni 570 mkw. Ponadto, salon obuwniczy CCC przeniósł swoją działalność na poziom 0, na powierzchnię 800 mkw., zaś obecny w Blue City salon obuwniczy Wojas uruchomił na poziomie 0 nowy lokal o powierzchni 125 mkw. W styczniu 2018 r. drogeria HEBE otworzy lokal w nowej odsłonie na poziomie -1, na powierzchni 335 mkw.
Eksperci z międzynarodowej firmy JLL doradzali spółce Blue City Sp. z o.o. w procesie negocjacji i renegocjacji umów najmu.
Mariusz Czerwiak, dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych JLL, komentuje – Blue City to nowoczesne centrum handlowe, które dba o szeroką ofertę odpowiadającą na potrzeby różnych grup konsumentów. Jednocześnie zarządcy budynku starają się zapewnić komfort nawet najbardziej wymagających najemcom. Wiele firm docenia elastyczne podejście Blue City, które pozwala markom obecnym w centrum handlowym rosnąć i zmieniać lokalizację sklepów w ramach obiektu.
Blue City to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w Polsce, o powierzchni 65 000 mkw. GLA, mieszczące obecnie ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, fitness klub oraz liczne atrakcje dla dzieci. Głównymi najemcami centrum są m.in.: Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, C&A, Smyk, Empik, Saturn, Piotr i Paweł, Go Sport, New Yorker, TK Maxx.
Źródło: materiały prasowe