Centrum handlowe Magnolia Park wzmacnia ofertę modową

Orzech

Centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu wzmacnia ofertę modową. Rodzima, polska marka odzieżowa Lancerto otworzyła w centrum handlowym Magnolia Park nowy salon w najnowszym koncepcie wizualnym marki, zapewniającym szeroką ofertę, skierowaną zarówno do mężczyzn, jak i dla kobiet. Po krótkiej przerwie w nowej, większej przestrzeni otworzył się również ceniony za szeroki i dostępny cenowo asortyment sklep HalfPrice. Jest to obecnie największy sklep marki w Polsce.

Salon Lancerto został zaprojektowany ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb klientów. W nowym koncepcie w Magnolia Park zapewniono powiększoną strefę przymierzalni, by zapewnić kupującym jeszcze większy komfort. Sklep został też wyposażony w tablety, dzięki którym klienci mają dostęp do pełnej oferty marki. Wystarczy, że będąc w sklepie zamówią do przymierzenia wybrany towar niedostępy stacjonarnie, a produkty te zostaną dostarczone bezpłatnie do salonu w ciągu maksymalnie 48 godzin.

– Z radością witamy markę Lancerto w gronie najemców Magnolia Park. Jesteśmy dumni, że tak renomowana firma z segmentu odzieży premium wybrała nasze centrum handlowe na lokalizację swojego nowego salonu. Nowa przestrzeń o powierzchni 180 mkw. to elegancki i nowoczesny koncept, który doskonale wpisuje się w charakter Magnolia Park i oczekiwania naszych klientów. Otwarcie Lancerto to kolejny dowód na to, że Magnolia Park pozostaje miejscem pierwszego wyboru dla marek premium oraz klientów poszukujących wysokiej jakości i różnorodności oferty – mówi Marta Kocik, dyrektor Magnolia Park.

W salonie dostępna jest m.in. kolekcja Lancerto Comfort Plus obejmująca wygodne garnitury, marynarki i koszule oraz popularna linia garniturów LANCERTO Business Mix. Nowością jest kolekcja damska obejmująca płaszcze, jesienne trencze oraz kurtki puchowe. Sklep zlokalizowany jest w pobliżu perfumerii Sephora, na parterze.

Z początkiem września, po rozbudowie, otworzył się też największy w Polsce salon marki HalfPrice. Salon marki o powierzchni ponad 4000 mkw. znajduje się na parterze w sąsiedztwie sklepu CCC. W asortymencie sklepu znajdują się nie tylko modne ubrania, obuwie i dodatki, ale także sekcja sportowa, akcesoria do domu, kosmetyki i perfumy oraz zabawki dla dzieci. Łącznie jest to ponad 2000 produktów.

Powiększony sklep w Magnolia Park został zaprojektowany tak, aby jeszcze lepiej eksponować asortyment i zapewniać maksymalny komfort zakupów. Dzięki większej powierzchni i przejrzystemu układowi, klienci zyskują wygodny dostęp do bogatszej i bardziej różnorodnej oferty. Rozszerzenie przestrzeni HalfPrice stanowi istotne wzmocnienie oferty Magnolia Park, odpowiadając na potrzeby klientów poszukujących szerokiego wyboru i różnorodności w atrakcyjnych cen.

– Od początku roku portfolio najemców Magnolia Park wzbogaciło się o 16 nowych marek, a kilku dotychczasowych najemców zdecydowało się na zmianę powierzchni na większą. Dołączyli też najemcy, którzy wybrali nasze centrum na pierwszą lokalizację w regionie jak np. Under Armour czy Ale Animale. Do końca roku mamy zaplanowanych jeszcze kilka nowości – podkreśla Marta Kocik.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. metrów kwadratowych.

Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych.