Po pięciu latach od otwarcia, dla Magnolia Park nadszedł czas zmian. Wkrótce rozpocznie się prawdziwa metamorfoza centrum. Pierwsze zmiany klienci będą mogli zaobserwować już w najbliższy weekend.
Niektóre z obecnych sklepów Magnolia Park zmienią swoją lokalizację w centrum, a cała oferta poszerzy się również o marki dotychczas niedostępne we Wrocławiu i regionie. Kilka sklepów zostanie zamkniętych po to, aby niebawem otworzyć się w nowej odsłonie. Swój wizerunek odświeży również salon jubilerski, natomiast inny ze sklepów przeniesie się z pierwszego piętra na parter, aby pokazać się swoim klientom w najnowszej odsłonie. Zakończyła się już rozbudowa popularnego sklepu odzieżowego dla młodych ludzi, dzięki której dostępny jest tam szerszy wybór modnych ubrań i akcesoriów.
Już w listopadzie 2012 roku klienci Magnolia Park będą mogli się cieszyć pierwszym w regionie ekskluzywnym salonem hiszpańskiej biżuterii oraz topowymi sklepami odzieżowymi. Nie zabraknie także nowości dla miłośników różnorodnych smaków - oferta spożywcza wzbogaci się o wina i delikatesy. Dodatkowo rozpoczęły się już prace adaptacyjne pod zupełnie nowy sklep dla nastolatek i młodych kobiet - będzie to niezwykła niespodzianka dla klientek Magnolia Park.
Kolejne zmiany w Magnolia Park rozpoczną się styczniu 2013 roku, kiedy zmieniony zostanie układ ruchomych schodów, dzięki czemu możliwe będzie usprawnienie komunikacji w całej galerii. Następnie zostaną przeprowadzone prace mające na celu przeniesienie i powiększenie food courtu, co pozwoli klientom centrum handlowego cieszyć się największą ofertą restauracyjną we Wrocławiu, z 21 nowymi lokalami oraz aż 650 miejscami siedzącymi. Równocześnie powiększona zostanie strefa rekreacyjna dla dzieci i całej rodziny.
Docelowo Magnolia Park zostanie powiększona od strony ulicy Legnickiej o kolejne 15 000 m2 powierzchni handlowej, na której znajdzie się aż 60 nowych sklepów, zapewniając najszerszą ofertę modową we Wrocławiu. W ramach rozbudowy centrum powiększy się łącznie o 20000 m2. Metamorfoza obejmie także rewitalizację części wnętrz obiektu, aby uatrakcyjnić i jeszcze lepiej dostosować je do potrzeb klientów. Całościowy proces zmian zakończy się na wiosnę 2014 roku.
- Magnolia Park jest bardzo lubianym i licznie odwiedzanym przez mieszkańców Wrocławia i regionu centrum handlowym, ale chcemy być jeszcze ciekawszym i bardziej atrakcyjnym miejscem. Rozpoczynamy więc metamorfozę, w wyniku której w Magnolia Park zajdą wielkie zmiany. Niektóre sklepy zaprezentują się w nowej odsłonie, oferując jeszcze szerszy wybór tak bardzo lubianych przez naszych klientów ubrań i akcesoriów. Pojawią się też nowe marki modowe, lokale gastronomiczne i dodatkowe możliwości rozrywki, dzięki czemu nasze centrum z pewnością stanie się jeszcze bardziej popularne wśród Wrocławian - mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.