Galeria Wroclavia z nowym sklepem ze streetwearową modą

Orzech

Oferta Galerii Wroclavia wzbogaciła się o nowy sklep ze streetwearową modą. Na drugim piętrze tego centrum handlowego w centrum Wrocławia został otwarty salon marki SNIPES.

Miłośnicy streetwearowej mody mogą już zakupić kultowe sneakersy, casualowe t-shirty i nowości, które podbijają serca trendsetterów w nowym sklepie SNIPES.

Otwarcie pierwszego sklepu SNIPES w 1998 roku zainspirowanego hip-hopem, streetballem, tańcem i sportami akcji położyło podwaliny pod ruch, który teraz łączy młodych ludzi na całym świecie. Zgodnie z zasadą outfitter, sklep internetowy SNIPES oraz ponad 700 sklepów SNIPES w Europie i USA oferują najnowsze modele odzieży streetwear i sneakersów, a także klasyczne, ponadczasowe stylizacje takich marek jak adidas, Jordan, Karl Kani, Nike, Reebok i VANS.

Własne kolekcje SNIPES i udana współpraca z innymi markami streetwear, a także ekskluzywne modele sneakersów stanowią unikalne cechy oferty stanowiącej asortyment. Ponadto SNIPES głęboko zakorzeniony w globalnej społeczności kultury ulicznej, ściśle współpracuje z kluczowymi postaciami ze sceny i wspiera utalentowanych sportowców lub kreatywnych artystów.

Galeria Wroclavia to lajfstajlowe centrum, zlokalizowane w samym sercu Wrocławia. Znajduje się w niej ponad 180 sklepów, restauracji i kawiarni oraz kino z jedynym na Dolnym Śląsku ekranem IMAX, sala zabaw dla dzieci oraz klub fitness.

W 2023 roku Wroclavie odwiedziło 17,5 mln klientów. Na klientów centrum handlowego czeka 2000 miejsc parkingowych dla samochodów i 400 dla rowerów.

85 centrów handlowych w portfelu

Unibail-Rodamco-Westfield jest wiodącym, światowym deweloperem i operatorem flagowych centrów handlowych z portfelem wycenionym na 54,5 mld euro (dane z dnia 31 grudnia 2021 r.), z czego 86% to obiekty handlowe, 6% – biura, 5% – obiekty konferencyjne i wystawiennicze, a 2% – obiekty usługowe. Obecnie Grupa jest właścicielem i operatorem 85 centrów handlowych, w tym 53 flagowych obiektów w najbardziej dynamicznych miastach Europy i Stanów Zjednoczonych. Dzięki swojej obecności na 2 kontynentach i w 12 krajach, Unibail-Rodamco-Westfield zapewnia unikalną płaszczyznę działań dla sprzedawców detalicznych i wydarzeń promujących marki oraz oferuje klientom wyjątkowe i stale aktualizowane doświadczenia.