Globalny sprzedawca internetowy SHEIN otwiera pierwszy pop-up store w Polsce

Orzech

Pierwszy tymczasowy sklep marki SHEIN, globalnego sprzedawcy internetowego produktów modowych, kosmetycznych oraz akcesoriów domowych, otworzy się w Warszawie, w Galerii Młociny. Przez 5 dni, od 17 do 22 maja, na konsumentów będzie czekać najnowsza, letnia kolekcja marki oraz szereg dodatkowych atrakcji.

Razem z budzącą się do życia naturą, budzą się nasze marzenia i chęci do działania. To idealny moment, aby otworzyć się na nowe i postawić na metamorfozę. Aby dać każdemu taką możliwość, SHIEN otwiera swój pierwszy w Polsce sklep typu pop-up! Najmodniejsze wakacyjne fasony będą teraz na wyciągnięcie ręki.

SHEIN wybiera Młociny

Pop-up store SHEIN zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze Galerii Młociny w dniach od 17 do 22 maja, w godzinach 10:00-21:00.

Odwiedzający pop-up store SHEIN będą mieli okazję kupić zarówno ubrania, jak i akcesoria modowe zgodne z najnowszymi trendami wiosna/lato 2024. Z kolei na miłośników makijażu czekać będą kosmetyczne bestellery brandu. Wybranie odpowiedniego produkty czy odcienia nie zawsze jest łatwe. Dla tych, którzy szukają idealnego koloru na lato, SHEIN przygotował stację skanowania kolorów, która pomoże znaleźć odpowiedni odcień dla każdego konsumenta. Na miejscu będą dostępni również profesjonalni wizażyści, którzy pomogą stworzyć letnie makijaże podkreślające naturalne piękno, wykorzystując jednocześnie najnowsze trendy w make-upie. Będzie to więc nie tylko miejsce z najmodniejszymi produktami, ale także przestrzeń pełna inspiracji.

Sam design tymczasowej lokalizacji SHEIN będzie nie lada atrakcją. Motyw przewodni to #BloomwithSHEIN, #BloomInDreams, który doda energii po długiej zimie i zainspiruje do podkreślania swojego piękna modą. Dzięki specjalnie zaaranżowanej przestrzeni goście będą mieli okazję poczuć się otoczeni naturą, zapominając o zgiełku wielkiego miasta.

– „Od początku istnienia SHEIN, celem marki jest sprawienie, aby każdy mógł korzystać z mody bez ograniczeń, np. finansowych. Otwarcie pierwszego w Polsce sklepu typu pop-up jest kolejnym już działaniem realizującym naszą strategię demokratyzacji mody. Jesteśmy szczęśliwi, że po raz pierwszy polscy konsumenci będą mogli zapoznać się z naszym asortymentem stacjonarnie – mówi Marion Bouchut, Dyrektor komunikacji na rynek europejski w SHEIN.

Wybrane produkty z oferty SHEIN dostępnej w tymczasowym sklepie stacjonarnym do kupienia będą również online w opcji QuickShip. Oznacza to, że dotrą do kupującego w przeciągu 4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.

SHEIN obecny w ponad 150 krajach

SHEIN to globalny sprzedawca internetowy zajmujący się modą i stylem życia, którego celem jest umożliwienie wszystkim korzystania z piękna mody. Wykorzystujemy technologię produkcji na żądanie, aby połączyć dostawców z naszym sprawnym łańcuchem dostaw, zmniejszając straty magazynowe i umożliwiając nam dostarczanie różnorodnych produktów w przystępnych cenach do klientów na całym świecie. Z naszych biur na całym świecie docieramy do klientów w ponad 150 krajach.