Kolejne wrocławskie centrum handlowe przechodzi modernizację. Jak się zmieni?

Orzech

Kolejne centrum handlowe w stolicy Dolnego Śląska przechodzi modernizację. Należące do Womak Centrum Handlowe Mińska 58, położone w sercu wrocławskiego osiedla Muchobór Wielki, przechodzi obecnie intensywne prace modernizacyjne.

Modernizacja Centrum Handlowego Mińska 58 obejmuje wprowadzenie długo oczekiwanej drogerii Rossmann, co jest znaczącym krokiem w kierunku wzbogacenia oferty dla Klientów. Powierzchnia blisko 600 metrów kwadratowych powstanie z połączenia kilku lokali i części wspólnej, która sprawowała funkcje komunikacyjną wewnątrz obiektu.

Po modernizacji obiekt zmieni swój dotychczasowy rozkład powierzchni i teraz lokale będę dostępne bezpośrednio z wejściem zewnętrznym, co oznacza całkowitą rezygnację z części pasażowej.

Dodatkowo podwoi się liczba stoisk zewnętrznych, co pozwoli na zapewnienie większej dostępności produktów i usług, w tym oferty dla miłośników zwierząt w sklepie zoologicznym Mobil Karm.

Wprowadzane zmiany podkreślają dynamikę i elastyczność firmy Womak w reagowaniu na potrzeby rynku oraz zwiększają atrakcyjność centrum.

Duży i wygodny parking, a także bogata i zróżnicowana oferta handlowo-usługowa sprawiają, że jest to preferowane miejsce do zakupów na mapie Wrocławia i okolic, szczególnie dla mieszkańców Muchoboru Wielkiego. Lokalizacja „po drodze” sprawia, że centrum jest niezwykle wygodne dla tych, którzy na co dzień poszukują miejsc, gdzie mogą szybko i bez problemów zrealizować swoje zakupowe potrzeby. Taka strategia wpisuje się w hasło przewodnie firmy Womak: „Z nami zawsze po drodze!”.

Warto podkreślić, że obiekty, których właścicielem i zarządcą jest Womak, realizują misję centrów handlowych „po sąsiedzku”. Mieszkańcy nie tylko Wrocławia, ale również Poznania, Olsztyna, Gdańska i Rzeszowa chętnie odwiedzają centra handlowe należące do grupy Womak, o czym świadczą stale rosnące wyniki footfallu. Modernizacja Centrum Handlowego Mińska 58 to dowód na to, że Womak skutecznie łączy wizję rozwoju z oczekiwaniami i potrzebami Klientów.