Magnolia Park z coraz dłuższą listą najemców

Orzech

Największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku systematycznie powiększa listę najemców. Klienci odwiedzający centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu, mają od kilku tygodni możliwość skorzystania z nowej kawiarni Green Caffè Nero oraz z nowego formatu salonu jubilerskiego, rodzinnej polskiej marki Łyko Diamonds. Na remodeling i powiększenie powierzchni zdecydowała się również marka odzieżowa Guess.

Kawiarnia Green Caffè Nero wzbogaciła ofertę gastronomiczną galerii. W Magnolia Park na klientów czekają wypieki, napoje ciepłe i sezonowe. Na ponad 100 mkw. jest blisko 100 miejsc siedzących. Green Caffè Nero to sieć kawiarni premium, która powstała z połączenia doświadczeń warszawskich kawiarni Green Coffee oraz międzynarodowej marki Caffè Nero. Wystrój kawiarni tworzony jest we współpracy z polskimi artystami i rzemieślnikami, co podkreśla unikalny charakter każdej lokalizacji.

W aranżacji wnętrz lokalu w Magnolia Park wykorzystano naturalne materiały, takie jak drewno, kamień i metal, ręcznie rzeźbiony bar oraz ceglane płytki. Wystrój został wzbogacony o ręcznie malowany mural, pokazujący drogę ziarna kawy do filiżanki.

– „Magnolia Park przyciąga uwagę mieszkańców Wrocławia i Dolnego Śląska bogatym i zróżnicowanym asortymentem oraz wyjątkowymi doświadczeniami zakupowymi. Te atuty sprawiają, że jest ona często wybierana przez czołowe brandy na lokalizację ich flagowych sklepów.

Przestronny i nowoczesny sklep marek Guess i Marciano by Guess będzie mocnym punktem naszej oferty dla osób kochających produkty światowych domów mody. Miłośników wysokiej jakości biżuterii zapewne ucieszy też fakt, że znana jubilerska marka Łyko otworzyła w Magnolia Park salon z produktami premium” – mówi nowości Marta Kocik, dyrektor centrum handlowego Magnolia Park.

Po remodelingu, na blisko 200 mkw. salonu Guess znaleźć można nie tylko najnowsze kolekcje marki, ale również odzież i akcesoria Marciano by Guess, będące w awangardzie współczesnych trendów. Nowoczesne kolekcje zostały stworzone z myślą o kobietach odważnie podążających za modą.

Marciano by Guess to linia premium marki Guess. W kolekcji nie zabraknie szerokiego wyboru odzieży i akcesoriów zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn. Klienci znajdą salon na parterze, między sklepami Pandory i Kazar.

Znana mieszkańcom Wrocławia firma jubilerska Łyko, w grudniu otworzyła w Magnolia Park salon po remodelingu i w nowej lokalizacji. Firma tworzy unikatową i ponadczasową biżuterię, łączącą najlepsze jubilerskie tradycje z nowoczesnym designem. Sklep został otwarty na parterze koło salonu Komputronik.

Magnolia Park jest największym centrum handlowym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji prawie 3 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Właścicielem Magnolia Park jest NEPI Rockcastle

To trzecia co do wielkości notowana na giełdzie europejska spółka nieruchomości handlowych pod względem wartości portfela inwestycyjnego oraz największy właściciel, operator i deweloper centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE). Portfel firmy o wartości 7 miliardów EUR, obejmujący 2,2 miliona m² powierzchni najmu brutto (GLA), znajduje się w dziewięciu krajach CEE.

NEPI Rockcastle jest liderem rynkowym w Rumunii i Polsce (dwa największe rynki firmy), a także w Bułgarii, na Węgrzech i w Słowacji. Posiada również centra handlowe w Chorwacji, Czechach, na Litwie i w Serbii.