Dwadzieścia tysięcy metrów kwadratowych nowej powierzchni, blisko 60 najemców i park rozrywki - firma zarządzająca wrocławską Magnolią ma ambitne plany co do największego centrum handlowego w naszym mieście. Rozbudowa ruszy na początku przyszłego roku, a cała inwestycja zakończy się do końca 2013 roku.
O planach rozbudowy Magnolii pisaliśmy w naszym raporcie poświęconym centrom handlowym we Wrocławiu. Przesunął się nieco termin inwestycji - rozpoczęcie rozbudowy inwestor planuje na początek 2013 roku, a jej zakończenie do końca przyszłego roku.
Przedstawiciele Master Management Group zapowiadają, że galeria handlowa powiększy się o około 20 tysięcy metrów kwadratowych. Centrum rozbuduje się kierunku ulicy Legnickiej, pojawi się około 60 nowych najemców, w tym przedstawiciele marek nieobecnych do tej pory we Wrocławiu. W planach jest też stworzenie parku rozrywki.
Projekt nowej części obiektu przygotowała pracownia vsf creative.
Obecnie łączna powierzchnia handlowa Magnolii wynosi niespełna 80 tys. mkw. Wśród najemców centrum znajduje się ponad 230 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Centrum handlowe notuje ostatnio najlepsze od otwarcia w 2007 roku wyniki.
W pierwszym półroczu 2012 przyciągnęła blisko 4,6 mln klientów, co oznacza wzrost liczby odwiedzających o 5,4% w porównaniu z pierwszą połową ubiegłego roku. Obroty najemców galerii wzrosły łącznie o ponad 10% w stosunku do analogicznego okresu 2011 roku.
- Wzrost liczby odwiedzających świadczy o tym, że nasza oferta jest dla mieszkańców Wrocławia coraz bardziej atrakcyjna, a realizowane przez nas wydarzenia stanowią dla nich ciekawą formę spędzania wolnego czasu. Chcemy, aby nasze centrum handlowe było dla klientów idealnym miejscem spotkań, zakupów i rozrywki – podkreśla Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.