Kolejna duża, zagraniczna sieć handlowa wchodzi do Polski. Malezyjska sieć MR D.I.Y. z asortymentem dla domu szykuje się do otwarcia pierwszych sklepów na naszym rynku. Firma planuje zatrudnić do 1000 osób w ciągu pierwszych trzech lat działalności. Nowe etaty będą dotyczyć zarówno pracy w sklepach, jak i w magazynach oraz biurach administracyjnych.
Znamy już lokalizację trzech pierwszych sklepów tej malezyjskiej sieci w Polsce. W korespondencji z redakcją tvn24.pl przedstawicielka firmy w Polsce Iwona Buchcic poinformowała, że sklepy powstaną w Zabrzu w Centrum Handlowym Platan, w Galerii Bronowice w Krakowie oraz w Piotrkowie Trybunalskim w Focus Mall.
– „Wybór tych lokalizacji jest przemyślany – to popularne centra handlowe, z dużym ruchem klientów i bogatą ofertą najemców” – podkreśliła.
MR D.I.Y. nie zamierza na tym poprzestać i planuje otwarcie kolejnych placówek w różnych częściach kraju. MR D.I.Y. ma ambitne plany rozwoju na polskim rynku. Obecnie prowadzi zaawansowane rozmowy na temat kolejnych lokalizacji. Malezyjski potentat handlowy zamierza otworzyć 10 sklepów do końca lutego 2025 roku. Powstaną w różnych częściach Polski.
Otwarcia pierwszych sklepów są zaplanowane na listopad i grudzień tego roku. Dokładne daty zostaną podane wkrótce.
W związku z planami ekspansji w Polsce, firma MR D.I.Y. zdecydowała się również na otwarcie magazynu w Polsce. Wybrała centralną lokalizację, w kompleksie Hillwood Zgierz I pod Łodzią, gdzie wynajęła na początek 5000 mkw.
O sieci MR D.I.Y.
Sieć MR D.I.Y. specjalizuje się w sprzedaży artykułów gospodarstwa domowego, a w Polsce będzie konkurować m.in. z takimi markami jak Action, TEDi, Pepco, Woolworth i KiK.
W ofercie handlowej MR D.I.Y. znajduje się ponad 20 000 pozycji. Są to artykuły gospodarstwa domowego, sprzęt elektryczny, wyposażenie wnętrz, akcesoria samochodowe, artykuły papiernicze i sportowe, zabawki, prezenty, akcesoria komputerowe i mobilne oraz biżuteria i kosmetyki.
Dysponuje ponad 3 500 sklepów w 12 krajach (Malezja, Tajlandia, Brunei, Indonezja, Singapur, Filipiny, Kambodża, Indie, Turcja, Hiszpania, Wietnam i Bangladesz), a średnia powierzchnia sklepu wynosi około 900 metrów kwadratowych.