Trwa ekspansja niemieckiej sieci sieci sklepów Woolworth w Polsce. Firma otworzyła dwie kolejne placówki: w w Rzeszowie i Lipienicach. Przed końcem 2024 roku i na początku 2025 roku planowane są otwarcia kolejnych sklepów sieci. Z okazji otwarci na klientów w nowych sklepach czekają specjalne promocje.
Sklep w Rzeszowie znajduje się przy ulicy ul. płk. Lisa-Kuli 19. Czeka tam na klientów szeroki asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1013 metrów kwadratowych.
Sklep w Lipiniach znajduje się ul. Podmiejskiej 2E i oferuje bogaty asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1020 metrów kwadratowych.
Najbliższe planowane otwarcia to:
• Radom: ul. Bolesława Chrobrego 1, otwarcie 19. grudzień 2024,
• Jelenia Góra: aleja Jana Pawła II 17, otwarcie 17. styczeń 2025,
• Ostróda ul. ul. Składowa 2 otwarcie 23. styczeń 2025,
• Łódź, aleje Politechniki 1, 23. styczeń 2025,
• Przemyśl, ul. Lwowska 36, 30. styczeń 2025.
O sieci sklepów Woolworth:
Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych.