źródło: materiały inwestora

Znana niemiecka sieć drogerii Dm-drogerie rozpoczyna działalność w Polsce. We Wrocławiu otworzy jeden z pierwszych sklepów

Orzech
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH rozpoczyna działalność w Polsce. We Wrocławiu zdecydowała się ulokować swoją centralę na całą Polskę i tu też otworzy jeden z pierwszych sklepów. 
Zgodnie z zapowiedziami koncernu otwarcie pierwszych sklepów będzie miało miejsce w 2022 roku. Pierwsze drogerie mają zostać otwarte we Wrocławiu, Lubaniu, Lesznie i Jeleniej Górze. Trwają już rekrutacje. Dodatkowo do polskiej centrali we Wrocławiu Dm-drogerie poszukuje m.in. kierownika Działu Administrowania Danymi, konsultanta IT ds. Dystrybucji Wielokanałowej, konsultanta IT SAP Forecasting & Replenishment.
Sklep we Wrocławiu zostanie otwarty w Parku Handlowym Galaktyka przy ul. Ślężnej 130-134. Drogeria działać będzie w lokalu o powierzchni 660 mkw.
Dm-drogerie markt GmbH to sieć sklepów detalicznych z siedzibą w Karlsruhe w Niemczech, które sprzedają kosmetyki, artykuły medyczne, artykuły gospodarstwa domowego i zdrową żywność. W swoim sektorze sprzedaży Dm-drogerie markt jest największym sprzedawcą detalicznym w Niemczech pod względem przychodów. 
Firma posiada ponad 3500 sklepów w trzynastu krajach europejskich. W latach 70-tych posiadała sklepy wyłącznie w Niemczech i Austrii. W latach 90-tych XX wieku otworzyła sklepy w Czechach, na Węgrzech, Słowenii, Słowacji i Chorwacji. W 2000 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Serbię, Bośnię i Hercegowinę, Rumunię, Bułgarię, Macedonię Północną i Włochy. Tylko w samych Niemczech Dm-drogerie markt GmbH zatrudnia aktualnie ponad 41 000 pracowników. W całej Europie, w 13 krajach firma zatrudnia ponad 62 500 osób. 
Teraz firma zdecydowała się na wejście do Polski. We Wrocławiu ulokowana została centrala. Na razie brak oficjalnych informacji na temat ilości osób, jaka zostanie zatrudniona we Wrocławiu. Wiadomo, że firma planuje dużą ekspansję na polskim rynku, jednak ma być ona stopniowa. Zatrudnienie w polskiej centrali rosnąć ma wraz z ilością otwieranych sklepów.