Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, umocniła swoją pozycję na mapie handlowej południowo-zachodniej Polski dzięki nowo uruchomionej części parku handlowego. Obiekt o powierzchni blisko 4200 mkw., którego komercjalizacja zakończyła się pełnym sukcesem na wiele tygodni przed jego otwarciem, został oddany do użytku 15 maja 2025 r. Portfolio najemców wzbogaciły debiutujące w regionie marki TK Maxx i drogeria dm.
– „Dzięki otwarciu nowej części parku handlowego w Galerii Twierdza Kłodzko zrealizowaliśmy dwa nasze cele strategiczne: wprowadziliśmy do regionu atrakcyjne marki, niedostępne wcześniej w Kotlinie Kłodzkiej, takie jak TK Maxx i drogeria dm, jednocześnie oferując dotychczasowym najemcom powierzchnie lepiej dostosowane do ich aktualnych potrzeb. To rozwiązanie przynosi korzyści naszym najemcom, klientom, także tym z Czech, gdzie TK Maxx jest nieobecny, jak i regionowi” – podkreśla Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.
W nowej części parku handlowego, klienci mogą już skorzystać z asortymentu pierwszej w regionie drogerii dm. Odwiedzających powitał także salon TK Maxx, sieć sklepów w modelu off-price. Ponadto w nowej lokalizacji powiększony koncept zaprezentował Reserved, jedna z marek Grupy LPP. Zwolnioną przez markę przestrzeń w drugiej połowie roku zajmie Sinsay.
Galeria Twierdza Kłodzko to ulubione miejsce robienia zakupów dla mieszkańców miasta i regionu
Kompleks o powierzchni handlowej wynoszącej ponad 27 000 mkw. składa się z dwóch części – centrum handlowego z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego.
Działa w nim ponad 60 sklepów, w tym salony CCC, H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Martes Sport, Douglas, Rossman, Apart, YES, Pandora, home&you, Leroy Merlin czy JYSK.
Obiekt posiada również restauracje m.in. KFC, Sushi dla Mnie i pizzerię Bello, a także punkty usługowe i rozrywkowe, np. Interaktywną Strefę Zabaw – Kids Play i nowoczesne Multikino z 3 salami, które mogą jednocześnie pomieścić ponad 750 widzów.
Galerię Twierdza Kłodzko wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka. Obiekt dysponuje łącznie około 1050 miejscami parkingowymi. Centrum uzyskało certyfikat „Obiekt bez barier”, przyznawany przez Fundację Integracja. Potwierdza on wysoki standard dostosowania centrum do potrzeb osób o ograniczonej mobilności.
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).