Panattoni rozpoczyna największą inwestycję miejską w Warszawie

Orzech

Panattoni, lider w branży deweloperskiej nieruchomości przemysłowych na skalę globalną, rozpoczyna największą inwestycję miejską w Warszawie - City Logistics Warsaw Airport IV, zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie Lotniska Chopina. W pierwszym etapie planowane jest wybudowanie hali, która zostanie wynajęta przez firmę z sektora logistycznego.

Obszar przemysłowy w regionie warszawskim stanowi niemal 20% ogólnokrajowego wolumenu. Panattoni przyczynia się do ciągłego wzrostu tych zasobów poprzez swoje inwestycje. Firma konsekwentnie rozwija segment miejski na terenie stolicy poprzez ukończenie pięciu parków City Logistics oraz trzech obiektów City Logistics Airport. Niedawno rozpoczęto także kolejne projekty: City Logistics Warsaw IX na Targówku i City Logistics Warsaw VI przy ul. Księżnej Anny. Teraz firma rozpoczyna budowę pierwszego etapu City Logistics Warsaw Airport IV.

W ramach inwestycji powstaną dwie hale o łącznej powierzchni przekraczającej 45 000 mkw. Pierwsza faza obejmie powierzchnię 10 700 mkw., która zostanie w całości wynajęta przez jednego z wiodących operatorów logistycznych.

Lokalizacja nowego parku miejskiego przy ulicy Kinetycznej, tuż obok portu lotniczego, zapewnia dostęp do kluczowych węzłów komunikacyjnych oraz dróg ekspresowych S2, S7, S79 i S8. To z kolei gwarantuje mieszkańcom doskonałe połączenie nie tylko z aglomeracją warszawską, ale także praktycznie ze wszystkimi większymi miastami w kraju, zwłaszcza na południu i zachodzie.

W ramach tego parku, firma Panattoni wprowadzi szereg zrównoważonych rozwiązań z zakresu oszczędzania energii i wody, a także dbałości o dobre samopoczucie użytkowników. Dzięki temu będzie możliwe uzyskanie certyfikacji środowiskowej BREEAM na poziomie Excellent.

Obiekty z kategorii City Logistics Parks łączą w sobie doskonałą miejską lokalizację z elastycznością. Dzięki możliwości wynajęcia niewielkich modułów magazynowych, są one również skierowane do małych przedsiębiorstw. Korzystają z nich operatorzy logistyczni, start-upy, małe i średnie przedsiębiorstwa handlowe oraz produkcyjno-handlowe. Parki miejskie to już nie tylko miejsca składowania czy terminale, ale także zaawansowane technologicznie zakłady produkcyjne, biura oraz działy R&D i laboratoria.