Postępuje komercjalizacja nowego, dużego parku handlowego w Bydgoszczy

Orzech

W Bydgoszczy Redkom Development zrealizuje projekt przewidziany na 16 000 GLA i około 25 punktów handlowo-usługowych. Trwa komercjalizacja retail parku, w którym operatorem spożywczym będzie Carrefour Polska. Centrum handlowe Bydgoszcz Glinki zostanie przebudowane, w efekcie czego powstanie najnowocześniejszy w okolicy park handlowy. Otwarcie nastąpi w 2026 roku.

Nowe miejsce handlu o powierzchni ok. 16 000 GLA i 25 sklepami oraz punktami usługowymi zaoferuje mieszkańcom Bydgoszczy szeroki wybór towarów, od mody do urody, przez artykuły dla domu, dla zwierząt, DIY, czy przychodnię medyczną. Dodatkowym udogodnieniem będzie aż 500 miejsc parkingowych. Otwarcie dla klientów planowane jest na IV kwartał 2025 r.

Nowym najemcą jest Maxi Zoo Polska, który otworzy sklep na powierzchni ok. 400 mkw.

Sieć jest częścią niemieckiej Grupy Fressnapf – europejskiego lidera rynku sklepów dla zwierząt. Posiada obecnie ponad 2600 sklepów w 14 europejskich krajach. Pierwszy sklep w Polsce powstał jesienią 2012 roku w Warszawie. Dziś Maxi Zoo jest rozpoznawalną i popularną marką wśród opiekunów zwierząt i posiada już 128 salonów. Od początku swojej działalności w Polsce bierze udział w charytatywnych akcjach społecznych i organizuje wiele aktywności o charakterze CSR: współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji oraz akcje na rzecz psów ratowniczych GOPR. Lokalizacja w dużym parku handlowym to idealne miejsce dla Maxi Zoo, gwarantujące łatwy dostęp do sklepu klientom i ich pupilom.

– „Komercjalizację parku handlowego w Bydgoszczy rozpoczęliśmy posiadając silnego operatora spożywczego Carrefour, co bez wątpienia ma wpływ na powodzenie inwestycji. Rozmawiając z kolejnymi najemcami budujemy portfolio sklepów i usług reprezentujących wiele branż. Ostateczny tenant mix będzie pozycjonował nasz park handlowy jako miejsce spełniające wszystkie podstawowe potrzeby zakupowe bydgoszczan – mówi Elżbieta Kutrasińska, Head of Leasing Redkom Development.

– W takim miejscu nie mogło zabraknąć Maxi Zoo. Sklep dla zwierząt jest ważnym i potrzebnym punktem handlowym w retail parkach zlokalizowanych w dużych miastach, a Maxi Zoo będzie nowością na bydgoskim rynku. Polacy uwielbiają taki format, możliwość zakupów w towarzystwie zwierzaka, zawsze pełna miska karmy i wody stojące na progu zapraszają i oferują miłą atmosferę. Poza tym Maxi Zoo znane jest z bogatej oferty promocyjnej, o czym klienci doskonale wiedzą i co dodatkowo podnosi odwiedzalność” – dodaje.

Redkom Development w swoim portfelu realizacji posiada funkcjonujące parki handlowe, które nie tylko uzupełniły lukę w lokalnej ofercie, sprowadziły nowe marki do miasta, ale również zostały wyróżnione w wielu prestiżowych konkursach, zdobywając nagrody w European Property Awards, nominacje Ceeqa oraz CIJ Awards Poland.

– Park handlowy w Bydgoszczy z funkcjonującym Carrefour’em jest doskonałym miejscem na to, aby ponownie zaistnieć w świadomości bydgoszczan jako najatrakcyjniejsze miejsce na zakupy. Najemcy, z którymi mamy już podpisane umowy najmu, oraz Ci, z którymi obecnie rozmawiamy, to bardzo popularne marki. Przyciągają do swoich miejsc handlu z uwagi na bardzo szeroką ofertę, ale także dzięki temu, że Polacy je polubili i zdążyły wpisać się w kanon sklepów, które odwiedza się przy każdej wizycie w parku handlowym – mówi Elżbieta Kutrasińska, Senior Leasing Manager, Redkom Development.

– Bardzo cieszymy się, że nasze centrum handlowe w Bydgoszczy znalazło inwestora, który całkowicie odmieni to miejsce. Jest to lokalizacja doskonale znana mieszkańcom miasta i regionu, a planowana przebudowa przyciągnie do niej wielu nowych klientów. Cieszymy się również, że sklep Carrefour znajdzie się w gronie najemców nowego obiektu. Będzie to nowoczesna i wygodna placówka handlowa, która połączy zalety obecnego hipermarketu i naszego formatu dedykowanego dla parków handlowych. Mamy bardzo duże doświadczenie w prowadzeniu sklepów w takich obiektach i jesteśmy przekonani, że dzięki naszej bogatej i różnorodnej ofercie produktowej, atrakcyjnym cenom i licznym innowacjom około zakupowym, podbijemy serca bydgoszczan i staniemy się ich ulubionym sklepem na zakupy w tej części miasta – mówi Agata Kopytyńska, Dyrektorka Nieruchomości, Ekspansji i Aktywów oraz członek Komitetu Wykonawczego Carrefour Polska.

Redkom Development: 60 tys. mkw. w realizacji

Redkom Development – deweloper specjalizujący się w realizacji dużych parków handlowych, zarówno inwestycji typu greenfield, jak i brownfield, zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami. Realizuje także projekty logistyczne i mieszkaniowe. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim.

W 2023 roku Redkom Development oddał do użytku 27 tys. mkw. parków handlowych w Polsce, a w realizacji obecnie jest ponad 60 tys. metrów kwadratowych.