Przybywa najemców Wrocław Fashion Outlet. Od 2 lipca klienci mogą robić zakupy w nowym salonie marki Salewa. Ofertę mody damskiej oraz męskiej obiektu wzbogaciło też otwarcie sklepu marki Desigual.
Obecność Salewy we Wrocław Fashion Outlet to odpowiedź na rosnące zainteresowanie techniczną modą outdoorową wśród świadomych, aktywnych klientów. Marka oferuje specjalistyczną odzież i obuwie stworzone z myślą o najbardziej wymagających warunkach – od górskich szlaków po miejskie przygody.
– „Rozwijając kategorię marek techniczno-outdoorowych, koncentrujemy się na tych, które oferują jakość i funkcjonalność. Salewa to brand, który idealnie wpisuje się w nasze podejście, łączy zaawansowane rozwiązania z wysoką jakością wykonania. Jej obecność pozwala nam jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby osób, które szukają rozwiązań skrojonych pod konkretne aktywności” – podkreśla Beata Jarema, Centre Manager z Wrocław Fashion Outlet.
Oferta nowego salonu nie zawiedzie fanów pozamiejskich wędrówek, w asortymencie znajdują się m.in. kurtki, spodnie techniczne, lekkie softshelle oraz obuwie trekkingowe zaprojektowane z myślą o zróżnicowanym terenie.
Salewa została założona w 1935 roku w Monachium przez Josefa Liebhara i od początku specjalizowała się w produkcji sprzętu wspinaczkowego i alpinistycznego. Przełomowym momentem dla marki był rok 2005, kiedy to zaprezentowała swoje pierwsze buty trekkingowe – od tego czasu stała się jednym z wiodących producentów obuwia outdoorowego. Ważnym filarem oferty Salewa jest odzież trekkingowa, obejmująca m.in. spodnie techniczne, kurtki membranowe, softshelle i polary. Produkty marki słyną z doskonałej jakości wykonania, trwałości oraz funkcjonalności w trudnych warunkach terenowych. Od lat 60. symbolem marki jest orzeł – znak siły, niezawodności i pasji do gór. Obecna siedziba Salewa mieści się w Bolzano, u stóp Dolomitów, gdzie projektowane są najnowsze kolekcje odzieży, butów i sprzętu górskiego. Hasło „Designed in the heart of the Dolomites” doskonale oddaje tożsamość marki.
Wrocław Fashion Outlet niedawno też przywitał nowego najemcę – markę Desigual, znaną z kreatywnego podejścia do mody. Obecnie marka ta odnawia swój wizerunek, kolekcje i przestrzenie, aby przyciągnąć nowe pokolenie konsumentów.
Desigual to marka modowa z odważną misją: inspirować radość i wspierać wyrażanie siebie poprzez kreatywność, kolor i oryginalność. Promujemy indywidualność i pewność siebie, celebrując to, co czyni każdego z nas wyjątkowym. Dzięki świeżemu, nowoczesnemu podejściu do stylu, łamiemy konwencje i zachęcamy ludzi, by ubierali się, czuli i żyli z optymizmem. Desigual jest dla tych, którzy nie podążają za trendami — oni tworzą własne.
Desigual to międzynarodowa marka modowa założona w Barcelonie w 1984 roku. Słynie z indywidualności i unikalnego charakteru swoich kreacji, których celem jest wnoszenie pozytywności i autentyczności do życia tysięcy osób pragnących wyrażać najlepszą wersję siebie. Obecnie firma znajduje się w punkcie zwrotnym swojej przyszłości: odnawia swój wizerunek, kolekcje i przestrzenie, aby przyciągnąć nowe pokolenie konsumentów.
Desigual zatrudnia obecnie ponad 2 600 pracowników i działa w 109 krajach za pośrednictwem 10 kanałów sprzedaży, 393 własnych sklepów oraz w sześciu kategoriach produktowych: Kobieta, Mężczyzna, Dzieci, Akcesoria, Obuwie i Sport.
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok.
VIA Outlets została założona w 2014 roku. Jest w całości własnością holenderskiego inwestora instytucjonalnego APG i posiada 11 outletów z modą premium w Czechach, Niemczech, Holandii, Norwegii, Portugalii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji i Szwajcarii, oferując ponad 1 100 sklepów na łącznej powierzchni najmu wynoszącej 280 000 mkw.