Stokrotka otworzyła w Olsztynie nowy magazyn

Orzech

Stokrotka otworzyła w Olsztynie nowy magazyn, stawiając kolejny krok w rozwoju swojej logistyki. Nowa przestrzeń pozwoli na jeszcze sprawniejsze dostarczanie produktów do sklepów w regionie, a pracownikom zapewni nowoczesną i komfortową przestrzeń pracy, w tym dostęp do zaawansowanych urządzeń i technologii wspierających codzienne obowiązki.

Magazyn został stworzony z myślą o funkcjonalności. Nowy obiekt to ponad 3800 metrów kwadratowych przestrzeni i nowoczesnych rozwiązań. Lokalizacja wprowadza szereg udogodnień i usprawnień, które znacząco ułatwią codzienną pracę zespołu i obsługę sklepów. W magazynie wykorzystuje się regały wysokiego składowania, doki załadunkowe i chłodnię dopasowane do potrzeb wynikających z rozwoju sieci sklepów.

Do dyspozycji zespołu został przekazany także system voice picking – głosowy system kompletacji towarów – wpływający pozytywnie na precyzję procesu i minimalizację możliwych błędów. Obiekt wyposażono również w nowoczesne wózki widłowe ze zmniejszającymi wpływ na środowisko akumulatorami litowo-jonowymi.

– Zespół Stokrotki stworzył magazyn, który spełnia najwyższe standardy i odpowiada na potrzeby całego regionu. Nowa przestrzeń zapewnia jednocześnie możliwości logistyczne do dalszego rozwoju sieci sklepów. Otwarcie magazynu to wspólny sukces i wyraz zaangażowania zespołu, który daje firmie kolejny impuls do jeszcze efektywniejszego wzrostu – mówi Łukasz Barański, dyrektor logistyki Stokrotki.

Stokrotka rozbudowuje zaplecze logistyczne, by skracać czas dostaw i zwiększać efektywność operacyjną. Nowy magazyn umożliwia szybsze zaopatrzenie istniejących sklepów oraz tworzy warunki do otwierania kolejnych.

O sieci handlowej Stokrotka:

Stokrotka to nowoczesna sieć handlowa z bogatymi tradycjami polskiego handlu detalicznego. Powstała w 1994 roku w Lublinie, dziś swoim zasięgiem obejmuje blisko 1000 sklepów zlokalizowanych w całej Polsce. Stokrotka rozwija się bardzo dynamicznie, otwiera sklepy w formatach dopasowanych do każdego klienta: Stokrotka Supermarket, Market i Express. Sieć prowadzi także sklep internetowy i jest sprawdzonym partnerem w biznesie dla franczyzobiorców.

Spółka posiada nowoczesne centra dystrybucji, własne zaplecze logistyczne i sieć magazynów regionalnych w całej Polsce. Od 2018 r. Stokrotka Sp. z o.o. wchodzi w skład litewskiej grupy handlowej Maxima. Stokrotka proponuje klientom szeroką ofertę asortymentową w atrakcyjnych cenach, w której szczególny nacisk położony jest na produkty świeże, produkty od lokalnych dostawców, a także produkty marki własnej.