To najbardziej świąteczny Lidl w Polsce

Orzech

Sklep Lidl Polska przy ul. Kasprowicza 117 w Warszawie stał się najbardziej świątecznym obiektem tej sieci w Polsce – przestrzenią pełną wyjątkowej atmosfery i tysięcy lampek, które już z daleka wprowadzą klientów w zimowy nastrój. Za tę spektakularną metamorfozę sklepu odpowiada jedna z najpopularniejszych polskich influencerek – Andziaks, która została twarzą całego projektu.

Okres świąteczny to czas, w którym poszukujemy wyjątkowości i ciepłej atmosfery. Właśnie z myślą o tej potrzebie stworzona została spektakularna iluminacja Lidla. Jej celem jest przekształcenie zwykłego miejsca w przestrzeń pełną świątecznego czaru, zapraszając klientów do poczucia bożonarodzeniowego klimatu.

Świąteczna odsłona warszawskiego Lidla powstała pod czujnym okiem Andziaks – to ona odpowiadała za kreatywną wizję i ostateczny efekt imponującej iluminacji. Sklep rozświetlił się pełnym blaskiem 1 grudnia.

Stworzone miejsce trudno będzie minąć obojętnie: ciepłe światełka, bogate dekoracje dookoła i wyjątkowa atmosfera sprawią, że wielu mieszkańców zatrzyma się choć na chwilę, by poczuć bardziej nastrój nadchodzących świąt.

Cała Polska będzie mogła zobaczyć efekt świątecznej przemiany w mediach społecznościowych oraz w specjalnym odcinku „vlogmasa” na kanale Andziaks – premiera już 4 grudnia.

Iluminacja będzie włączona codziennie w godzinach otwarcia sklepu aż do 6 stycznia, zapraszając tym samym mieszkańców do odwiedzenia sklepu i zrobienia świątecznych zakupów w wyjątkowej atmosferze.

Cała iluminacja świąteczna została wykonana zgodnie z wysokimi normami bezpieczeństwa i przepisami przeciwpożarowymi, przy użyciu nowoczesnych technologii LED. Dbałość o energooszczędność i ekologię jest standardem sieci, dlatego placówka przy ul. Kasprowicza, podobnie jak wiele innych sklepów, posiada panele fotowoltaiczne.

Ponadto od 2022 roku Lidl Polska wykorzystuje 100% zielonej energii elektrycznej w działalności operacyjnej.