Ulubione marki klientów przedłużają umowy najmu w gdańskim Parku Handlowym Matarnia

Ulubione marki klientów przedłużają umowy najmu w gdańskim Parku Handlowym Matarnia

Orzech

24 najemców Parku Handlowego Matarnia w Gdańsku przedłużyło umowy najmu na łączną powierzchnię 16 500 mkw., wśród nich między innymi H&M, Kappahl, TK Maxx, Media Markt, Douglas, Super-Pharm, Sports Direct, Reserved, House, Mohito, Komfort.

* Matarnia, która została kupiona przez francuską firmę FREY w lipcu 2023 roku, jest największym parkiem handlowym w północnej Polsce.

* Za komercjalizację i kompleksowe zarządzanie obiektem odpowiada zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield.

Pozostali najemcy, którzy również przedłużyli umowy najmu, to Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Homla, iSpot, Non Stop Travel, Sphinx, Timo Sushi, Triumph, Wook, Pandora, Selene.

– Park Handlowy Matarnia cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem mieszkańców i gości Trójmiasta, a co za tym idzie – również najemców. Na dużą popularność obiektu bez wątpienia wpływa szeroki wachlarz dostępnych tu sklepów. W Polsce jest niewiele dużych parków handlowych, które oferują tak bogaty wybór marek modowych, punktów usługowych i gastronomicznych, a także dobrą dostępność, jeśli chodzi o dojazd. Jak ważne są tego typu wyróżniki obiektów handlowych pokazuje raport Cushman & Wakefield "UX retail w Polsce". Wśród cech, które zdaniem badanych decydują o atrakcyjności obiektu handlowego, przoduje duży wybór dostępnych sklepów. Odpowiedni portfel najemców jest ważny dla blisko 70% respondentów. Niewiele niższy wynik uzyskał łatwy dojazd i dobra infrastruktura oraz wygodny parking przy obiekcie – oba po 63%. Matarnia spełnia wszystkie te kryteria – komentuje Marta Słysz, Leasing Manager, Retail Agency, Cushman & Wakefield, odpowiedzialna za wynajem w Parku Handlowym Matarnia.