fot. Kajtman

[Warszawa] Sklep budowlany wśród najemców Wodnego Parku Handlowego Marywilska 44

Kajtman
Market budowlany PSB-Mrówka powiększył grono najemców Wodnego Parku Handlowego Marywilska 44. Będzie to największy sklep tej sieci w Warszawie.
W Wodnym Parku Handlowym Marywilska 44 sklep PSB-Mrówka zajmie 2268 mkw. powierzchni, dodatkowo na zewnątrz znajdzie się duży ogród o powierzchni ok. 800 mkw. dla artykułów ogrodniczych. Będzie to zarazem największy market tej sieci w Warszawie. 
W Polsce działa obecnie 250 sklepów sieci PSB-Mrówka. To najliczniejsza sieć detaliczna z sektora "dom i ogród" w Polsce, należąca do Grupy PSB, największej i najszybciej rozwijającej się sieci hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród. Grupa PSB działa na rynku od 19 lat. Na koniec 2016 roku łączne przychody ze sprzedaży materiałów budowlanych składów, będących partnerami Grupy PSB wyniosły 5,7 mld zł. Oferta sklepów PSB-Mrówka jest adresowana do klientów detalicznych. Markę rozpoznaje już 52 procent Polaków. 
Wodny Park Handlowy Marywilska 44 to unikalny obiekt, który będzie oferować artykuły z branży dla domu i ogrodu. Nowoczesna jednokondygnacyjna bryła posiada wydzielone i wielofunkcyjne przestrzenie. Jego całkowita powierzchnia wynosi 12 000 mkw., z czego 2,5 tysiące mkw. obejmie część sportowo-rekreacyjna. Wodny Park Handlowy Marywilska 44 dysponował będzie dodatkowo dużym i wygodnym parkingiem na ponad 4,5 tys. samochodów. Do grona najemców dołączyły już tak rozpoznawalne marki jak: JYSK, DYWANELLA, ABRA Meble oraz STOKKI HOME. W obiekcie znajdzie się też pierwszy w stolicy Park Trampolin Jump Areny. 
Wodny Park Handlowy Marywilska 44 znajduje się w sąsiedztwie Centrum Handlowego Marywilska 44, największego w Warszawie centrum handlu hurtowego i detalicznego, w którym najemcami są polskie rodzinne firmy i międzynarodowe marki. Dziennie przyciąga ponad 9 tys., a w weekendy nawet do 45 tys. osób. W skali miesiąca centrum odwiedza średnio ponad 350 tys. klientów, a w ciągu roku około 4,2 mln osób. W bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji znajdują się duże inwestycje mieszkaniowe, a w zasięgu 10 minut drogi od Marywilskiej 44 mieszka blisko 1 mln osób.
PSB-Mrówka to jeden z kluczowych naszych najemców, który zajmie największą powierzchnię w części dedykowanej sektorowi dla domu i ogrodu. Jestem przekonana, że marka PSB Mrówka tak ceniona przez klientów dzięki swojej atrakcyjnej ofercie, będzie doskonałym uzupełnieniem asortymentu Wodnego Parku Handlowego Marywilska 44, co mam nadzieję stworzy ulubione miejsce do robienia zakupów przez klientów, którzy wyposażają lub remontują swoje mieszkania i domy oraz ogrody – podkreśla Małgorzata Konarska, prezes zarządu spółki Marywilska 44. 
Obecnie Wodny Park Handlowy Marywilska 44 jest skomercjalizowany w ponad 80 proc. Jeszcze w tym tygodniu zostaną podpisane kolejne dwie umowy z nowymi, atrakcyjnymi markami.
Długoterminowa analiza biznesowa i lokalne badania rynku pozwoliły nam zyskać pewność, że przy dynamicznie rozwijającym się budownictwie w przyległych do Warszawy miejscowościach i sąsiadujących gminach to właśnie PSB Mrówka ma szansę stać się najlepszą odpowiedzią na potrzeby nowo przybyłych mieszkańców i będzie dopełnieniem oferty remontowej i dekoracyjnej dla już realizowanych projektów. Nie bez znaczenia pozostaje wysoka frekwencja i rozpoznawalność, jaką cieszy się Centrum Handlowe Marywilska 44. Umożliwi to klientom parku rozszerzenie zakresu zakupów o asortyment oferowany w markecie PSB-Mrówka – mówi Krzysztof Przybysz, prezes zarządu firmy Stalko, partnera Grupy PSB.  
Źródło: materiały prasowe