167 nowych sklepów. Trwa ekspansja polskiej sieci Dino

Orzech

Trwa ekspansja polskiej sieci Dino S.A. Spółka otworzyła od stycznia do końca września 2024 r. 167 nowych sklepów. W rok sieć powiększyła się o 232 placówki. Na koniec września 2024 r. sieć liczyła 2572 sklepy, wobec 2340 marketów rok wcześniej. Powierzchnia sprzedaży sklepów Dino wyniosła 1014,7 tys. mkw. wobec 921,4 tys. mkw. rok temu.

W I półroczu 2024 r. przychody ze sprzedaży Grupy Dino wyniosły 13,9 mld zł i były o 15,1% wyższe niż w I pół. 2023 r. Na koniec czerwca 2024 r. nakłady inwestycyjne przeznaczone na rozwój sieci wyniosły 696 mln zł. Zatrudnienie w Grupie Dino zwiększyło się do 45,3 tys. pracowników.

O inwestorze:

Dino to ogólnopolska sieć oraz wiodący gracz w perspektywicznym i rosnącym segmencie średniej wielkości supermarketów zlokalizowanych w pobliżu miejsc zamieszkania klientów. Dino to także jedna z najszybciej rosnących sieci, pod względem liczby sklepów i wartości sprzedaży, na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce.