Na wrocławskich Maślicach planowane jest otwarcie kolejnego marketu spożywczego. Do już istniejących dyskontów Lidl i Biedronka tym razem dołączy sklep polskiej sieci DINO Market. Nie będzie to obiekt wolno stojący, jak miało to miejsce w przypadku konkurencji. DINO Market zlokalizowany będzie na parterze nowo powstałego budynku wielorodzinnego Suwalska 12, na przeciwko zespołu szkolno-przedszkolnego.
W tej chwili trwa zatowarowanie sklepu. Na razie nie jest znana oficjalna data jego otwarcia. Wiadomo już jednak, że DINO Market ma być otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach od 7 do 22, a w niedziele od 8 do 21.
Będzie to już trzeci market Dino w tej części Wrocławia, obok sklepów tej sieci przy ulicy Boguszowskiej (Stabłowice) i Brodzkiej (Pracze Odrzańskie). Oprócz tego sklepy tej sieci znajdują się jeszcze przy ulicach: Ciepłej, Malwowej, Barlickiego i Zielińskiego.
O DINO Market
Polska sieć DINO Market powstała w 1999 roku w całości dzięki polskiemu kapitałowi. Aktualnie sieć dysponuje ponad 500 500 placówek zlokalizowanych na terenie województw: wielkopolskim, dolnośląskim, lubuskim, opolskim, łódzkim, kujawsko-pomorskim, śląskim, mazowieckim, zachodniopomorskim, świętokrzyskim, małopolskim i pomorskim, zatrudniając ponad 4500 pracowników.
Grupa Dino jest najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce, zarówno pod względem średniej rocznej stopy wzrostu przychodów, jak i liczby sklepów w latach 2010-2015 oraz drugą najszybciej rosnącą siecią na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. W 2015 r. Grupa Dino była drugą pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży siecią w segmencie supermarketów proximity.
19 kwietnia DINO Polska zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Centrala firmy znajduje się w Wielkopolsce, w Krotoszynie.
Grupa Dino jest najszybciej rozwijającą się siecią supermarketów proximity w Polsce, zarówno pod względem średniej rocznej stopy wzrostu przychodów, jak i liczby sklepów w latach 2010-2015 oraz drugą najszybciej rosnącą siecią na całym rynku handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce. W 2015 r. Grupa Dino była drugą pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży siecią w segmencie supermarketów proximity.
19 kwietnia DINO Polska zadebiutowała na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Centrala firmy znajduje się w Wielkopolsce, w Krotoszynie.