ALDI otworzyło cztery nowe sklepy w Polsce

Orzech

Trwa ekspansja niemieckiej sieci sklepów ALDI w Polsce. Tylko w ciągu jednego dnia, w środę 27 listopada, swoje podwoje dla klientów otworzyły kolejne cztery sklepy tej popularnej sieci – w czterech różnych województwach. Po raz pierwszy sieć pojawiła się w Nowym Targu i Kowalach, natomiast w Gorzowie Wielkopolskim i Koninie uruchomiła swoje drugie placówki. Powierzchnia najnowszych ALDI wynosi ok. 1000 mkw. Łącznie ALDI posiada już 344 sklepy w całej Polsce.

Za sprawą nowych otwarć liczba placówek ALDI w województwie małopolskim wyniesie 17, w województwie wielkopolskim33, a w województwie lubuskim13. Sklep w Kowalach będzie natomiast 23 placówką w województwie pomorskim. Łącznie z najnowszymi otwarciami ALDI uruchomiło w tym roku już 36 nowych sklepów.

Do końca bieżącego roku ALDI planuje otwarcie jeszcze kilku nowych sklepów.

– „Wierzymy, że nasze najnowsze placówki szybko zyskają grono swoich stałych klientów, którzy odnajdą w naszej ofercie swoje nowe ulubione produkty. ALDI gwarantuje nie tylko wysoką jakość w niskiej cenie, ale również szybkie i wygodne zakupy – potwierdza to np. niezależne badanie Webankieta, w ramach którego przenalizowano blisko 170 tysięcy opinii klientów i klientek największych sieci spożywczych w kraju.

ALDI osiągnęło najlepsze pozycje w takich kategoriach jak np. organizacja i układ sklepu czy kolejki i czas oczekiwania. Takie wyniki bardzo cieszą i potwierdzają, że wdrażany przez nas koncept odpowiada potrzebom klientów” – mówi Dariusz Kujaczyński, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.

Promocje na otwarcie

Na osoby odwiedzające nowe sklepy ALDI przygotowało atrakcyjne promocje na produkty marek własnych. W dniu otwarcia sklepu klienci mogą również skorzystać z degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI, takich jak np. sery, wędliny czy szeroki wybór słodyczy, natomiast w kolejnych tygodniach funkcjonowania sklepu klienci mogą zdobyć bony zakupowe o łącznej wartości 100 zł.

W nowym koncepcie

Powierzchnia najnowszych ALDI wynosi ok. 1000 mkw. Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji.

Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnice do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czeka również komfortowy parking. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany.

Prawie 350 sklepów w Polsce

ALDI w Polsce posiada obecnie 344 sklepy i zatrudnia ponad 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie.

Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.